30 grudnia 2011

Propozycja na Sylwestra nr 2 - kusząco i uwodzicielsko.

For some of you it may be too 'brave' because of my breasts and because of the lenght of this dress, but I don't care. We can celebrate New Year's Eve only one time in year and I'm going to have some fun! This is the outfit that i'm going to wear. I'll considerate these heels, maybe I'll pick black, lower ones - we'll see. Enjoy!

______________________________________________________________________________


Dla części z Was będzie zbyt odważnie, bo "jak góra odsłonięta to dół zakryty" etc. Ja szczerze jak zobaczyłam tą sukienkę to z miejsca się zakochałam! Dorwałam ją na przecenie w Unisono za 59 zł ! ;o

A resztę już znacie - kolia h&m, kolczyki f&f i cekinowa kopertówka. Ja jutro planuję właśnie tak pójść na sylwestra, chociaż zastanawiam się nad niższymi, całkowicie czarnymi szpilkami - bo mimo, że te buciki są stabilne to jednak wysokość robi swoje, a ja - planuję się bawić :D
Niektórzy mogą doczepić się niebieskich ramiączek od stanika - czepiajcie się! Mi tutaj nawet ten kolor ramiączek pasuje i nie założę czarnego stanika ;-)


Mam nadzieję, że się spodoba, a tym co nie to może kolejny!!;-))




Dla tych co nie widzieli pierwszej propozycji sylwestrowej - odsyłam pod ten LINK















BUTY- STYLOWEBUTY.PL shoes
SUKIENKA-UNISONO dress

BRANSOLETKI&KOLCZYKI - F&F bracelets,earings

KOPERTÓWKA- PREZENT(GIFT) clutch



p.s Na fan page'u Mosquito odbywa się konkurs - wystarczy polubić fp mosquito i napisać życzenia noworoczne :) Można wygrać bon na 300 zł, więc warto kochani! WIĘCEJ INFO KLIK

19 komentarzy:

  1. no, no ,no mi się podoba :)
    rzeczywiście jest bardziej niegrzeczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka super :)) i rzeczywiście bardziej pasują czarne szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się bardzo podoba:) możesz śmiało tak iść jutro na imprezę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się jedna i druga stylizacja, ale jednak bardziej poprzednia. Bardziej mój gust. Aczkolwiek ta też jest świetna. Bardzo podobają mi się buty, ale wygoda przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięęęękne buty :) masz bardzo ładną urodę!

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam do siebie, poobserwujesz ??
    http://pattis-fashion-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym dobrała czerwone szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz :) piękne buty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wyglądają symetrycznie rozmieszczone bransoletki, a butki to masz idealnie dopasowane do parkietu ;P. Szczęśliwego Nowego roku Olq ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx