27 grudnia 2011

Jeans shirt+Snake-printed Leggins+ WAŻNE OGŁOSZENIE!

Ohh dziś pokażę Wam 3 z moich prezentów Świątecznych:  legginsy i koszulę. Wszystko absolutnie kocham!(i nie to żebym nie wiedziała o nich i nie mierzyła:P)

Proste połączenie legginsów w wężowy wzór z prostą dżinsową koszulą nada się na co dzień, na zakupy, na spotkanie z koleżanką etc. Do tego wygodne koturny i pojemna skórzana torba! Jak Wam się podoba?!:**

Oczywiście zdjęcia bez płaszcza żebyście widziały/widzieli spód :) Można założyć płaszcz beżowy czy grafitowy jak kto woli - ja wybrałam wersję beżową + beżowo-czerwony(słynna kratka Burberry) szalik :)

Today I present you 3 of my Christmas Gifts - leggins, shirt - I decided to wear it with black wedges and black leather bag. What do you think about it?:)**










Zawsze pytacie o lakiery:) Najpierw nałożyłam lakier Wibo Lovely nr 370(srebrny), a na to brokatowy jakby łososiowy z firmy Simple Beauty(jeden ok 7 zł, drugi 5 zł) nr 014 ;-)) ;*


bransoletki-h&m (bracelets)
kolczyki-f&f (earings)
koszula,legginsy-Stradivarius (shirt,leggins)
koturny-fleq (wedges)
torba-allegro (bag)


p.s Kochani mam dla Was przykrą wiadomość - z konkursem organizowanym z portalem topmodeo od początku były same problemy. Za mało użytkowników, za dużo wymagan etc. Zmieniłam zasady co by więcej osób wzięło udział niestety to tez organizatorowi się nie spodobało, bo nadal mało osób. Proponowałam inne nagrody - ciekawsze, to oczywiście nie było o tym mowy. Teraz się dowiaduję, że portal został sprzeda...ny i że nagród nie będzie. Mam nauczkę na przyszłość. Chciałam jak najlepiej dla moich czytelników, niestety jak wyszło tak wyszło. Fan Pageowi Top Modeo przybyło fanów, którzy uwierzyli w portal - gratuluję zrobienia opinii portalowi, który został sprzedany komuś innemu. Nie wchodźcie w żadne współprace z tym portalem, no chyba że zarząd się zmieni, bo ten byl niepoważny - wieczne pretensje, że mało osób, ale co się dziwić skoro 'zarządowi' było żal pieniędzy na nagrody i zaproponowali nagrody z butiku po zamkniętym sklepie! Dżissssss jestem oburzona, a Wy?




23 komentarze:

  1. świetne połączenie!:) całość bardzo fajnie razem wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapka, koszula, torba świetne, ale za to nie przekonują mnie legginsy i buty. Śliczne paznokcie! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne!

    Ja niezależnie od pogody i wszystkiego wkładam dziś najwygodniejsze ciuchy jakie mam, zapominam o bożym świecie i moim jedynym problemem staje się to:
    http://dotrzechdych.pl/wina-musujace/

    Tyle!

    Do zob w 2012. Dzięki za 2011!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz !
    Kocham tego typu koszule !

    OdpowiedzUsuń
  6. łądnie ci w takim blueee a czapa rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się koszula i legginsy, ale nie czuję tego połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjny zestaw! śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. koszula świetna ;)
    co do spodni to nie podobają mi się, ale Twoje poprzednie stroje są naprawdę fajne.
    pozdrawiam
    http://fashion-art-soul.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Tym razem nic mnie się nie podoba :( no oprócz czapki :)
    czyli co? konkurs odwołany?

    OdpowiedzUsuń
  11. Olu jestem zachwycona tą stylizacją - pięknie to wszystko skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie i dodaje do obserwowanych, równiez zapraszam do siebie i do obserwowania.

    http://agnesssfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. legginsy mega, czapa mega - bo wielbię wszystko ze zwierząt, ze zwierzętami, o zwierzętach;p
    a całość boska, my dear:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zuza: ale to sztuczna czapa :P ja nie noszę futer etc ;-) ale i tak Cię kocham:*

    Styloly: dziękuję kochana! miło to słyszeć od tak pięknej i stylowej kobietki ;)**

    Anonimowy od konkursu: niestety :( następnym razem się zastanowię zanim z kimś podejmę współpracę..

    Paula: dzięki! każdy ma gorsze i lepsze stroje, jendym się podoba najgorszy, drudzy potępiają najlepszy, tak bywa! dziękuję za opinię!:&**

    OdpowiedzUsuń
  15. Olka, nie przesadziłaś czasem z ilością faktur? Skóra "naturalna?", zamsz/nubuk, wąż, jeans, futro, turkus na ręce i łososiowe paznokcie? ;/ Widzę, że pomysł był, tylko gorzej z wykonaniem, chociaż koszulę na coś monochromatycznego (bardziej spójnego z resztą) zmień i będzie o niebo lepiej. ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana mi się tak strasznie podoba, że nie rozumiem innego spojrzenia :P niemniej jednak wiesz, że szanuję wszystkie opinie, więc dziękuję,że ją wyraziłaś!:* kiedy w końcu założysz bloga ślicznotko Mandarynko hehehe;)**??

    OdpowiedzUsuń
  17. Obiecuję, wezmę się za to, wtedy otwarcie będziesz mogła mnie krytykować ]:-> haha ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. wystarczy kliknąć na zdjęcie, ale z tego co mnie pamięć nie myli to chyba deezee :)

    Ps. jak już pisałam na mp wyglądasz obłędnie, legginsy i koszula cudowne :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam podobne buty :) sliczny outfit

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx