2 stycznia 2012

Nowości w szafie - świąteczne i wyprzedażowe - ZAPRASZAAAAM ;-))

Hello Dear readers! How was your New Year's Eve Party? Mine was So great that I could never suspect! My belly was full of food, sweets and %%%. I was dancing all night long. I didn't know when everything finished... it was so magnifique! Today I wanna show you my "new ins" that I received  for Christmas and that I bought during sales.

_________________________________________________________________________________
Hej kochani i jak Wam minął Sylwester?! Ja jeszcze jestem w szoku, że mogło być tak cudownie! Ma-Sa-Kra!:) Nigdy się tak nie wybawiłam! Byliśmy na wielkiej Hali, której klimat zrobiono na balowy, rzekłabym nawet na bajkowy. Oczywiście wytańczyłam się, objadłam, opiłam - na miejscu robili koktajle owocowe z kiwi,truskawek,banana, pomarańczy ,później do fontanny czekoladowej ze słodyczami, po dzika (:D), więc chyba Was nie dziwi, że wczoraj nie odezwałam się i leżałam w łóżku dochodząc do siebie :)



Chciałam Wam teraz pokazać  część nowości - większość to prezenty świąteczne, resztę kupiłam niedawno na wyprzedażach. 




Legginsy Stradivarius - teraz widziałam je na przecenie za 29 zł.... ;/




Promod, New Yorker


Bucik na biżuterię :P Coprawda nie jest to ubranie ani nic z akcesoriów, ale chciałam Wam go pokazać :P




Sukienki: Stradivarius, Unisono



Skórzane kozaki Venezia oraz kozaki z długą cholewką Stradivarius - przecenione z 300 zł na 179 :))
A te z Venezii 429(?) na 299 zł. Nie była to ogromna okazja, bo były też takie przecenione z 650 na 300, ale te były najładniejsze ;) Klasyczne, piękne i wygodne :) Górny pasek można regulować w zależności od tego jak grubą(:P) mamy nogę, dlatego tak wiszą na zdjęciu :)



I moi kochani - dopiero co otworzyli u mnie mohito, a ja już wykupiłabym pół sklepu.. ;)) Pierwotna cena to niby 169 zł(eheeee;>), ja kupiłam ją za 69 zł.






Koszula dżinsowa - Stradivarius






I jak Wam się podobają moje nowości? :)

9 komentarzy:

  1. Uważaj, Mohito uzależnia;p Ale ja się teraz do nich zraziłam.. Zawsze trafiałam na fajne okazje, ale jak trąbili na fb o wielkich przecenach a w sklepie zastałam kilka przecenionych rzeczy, 'nową kolekcję' i masę podniesionych cen to coś jest nie halo;p

    Nasty (cholerka, mam problem z podpisaniem się tu :D)

    OdpowiedzUsuń
  2. super te legginsy , ciekawe czy są nadal w stradivariusie

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rzeczy!:)

    dobrze, że się fajnie bawiłaś.. Ponoć jaki Sylwester taki cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. koszula jeans, legginsy, nie no wszystko mi się podoba:)) nawet ten bucik na biżuterię :P :*

    OdpowiedzUsuń
  5. mi sie bardzo podobają :) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. You have such great style!
    Follow you!
    http://www.lavieenrosegirl.blogspot.com/

    Kisses,
    Ana

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietnie! Najbardziej podoba mi sie koszula :)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx