21 marca 2012

Blue jeans, white shirt, walked into the room you know you made my eyes burn..OUTFIT

I'm not so into Lana del Rey (and here's a long comment which i'm not going to say), but this song is so magic! (see down) It reminds me about many situations in life.. it's just gorgeous! If it's about an outfit ... this is totally my style! I love elegance, high heels, everything that glitters ;-) ENJOY




Nie uległam modzie na Lanę del Rey (i tu mam dłuugi komentarz na temat jej osoby, który zachowam dla siebie), ale ta piosenka jest po prostu magiczna! (na dole wpisu). Przywodzi mi na myśl mnóstwo sytuacji w życiu, mogłabym nawet wyreżyserować teledysk do tego :D No ale do rzeczy - zestaw, który dziś prezentuję jest totalnie w moim stylu - czasami prezentuję na blogu "zabawę", próbuję różnych połączeń nie w moim stylu chcąc zobaczyć Waszą reakcję. Teraz, jakakolwiek ona będzie - jest to mój ulubiony styl ;-) Enjoy xx


Przypominam o konkursie na blogu, który trwa tylko d0 31 marca i można wygrać 3 piękne bransoletki ;-)
KLIK







A to mały bonusik :P Zdjęcia robione dzień wcześniej kiedy to byłam tak ubrana, ale zdjęcia wyszły baaardzo kiepsko... ;-)



żakiet - mosuqito (jacket)
buty- deezee (heels)
kopertówka- stradivarius (clutch)
bluzka - h&m (top)
spodnie - new yorker (pants)
zegarek - michael kors (watch)



26 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia i rewelacyjna stylizacja!:) zazdroooszczę włosów!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny zestaw :) i widzę fajną gumkę na włosach, to jest ta z H&Mu ?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestawik ;-)

    www.mrgugu.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kopertówka, nie podejrzewałabym, że to stradivarius!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolor marynarki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie wyglądasz:)
    gdzie kupiłaś tą gumkę do włosów (bo tak to wygląda:))

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny zestaw, prosto ale ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Made-vogue przez przypadek usunęłam Twój komentarz.. :( Jak sę tu zjawisz, wiedz, że przepraszam :D

    A gumka z H&M za 9,90 albo 14,90 nie patrzyłam na cenę, bo poprosiłam mamę, by mi kupiła ;-) Kilka dni temu kupiona!

    OdpowiedzUsuń
  9. marynareczka jest świetna- piękny kolor i krój:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe uczesanie !
    bardzo Ci w takim luźnym kucu do twarzy ;)

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  11. genialna marynarka, cudowna obróbka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super zestaw:)

    Masz bardzo fajne nogi! <3


    Ps.Zapraszam do mnie i pozdrawiam! Bardzo lubie Twojego bloga. Masz fajny styl. :) A gumka z H&M świetna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Marynarka świetna!!! Strasznie podoba mi się ta gumka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog. Bardzo ladnie wygladasz!

    www.chic-lux.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam te spodnie i je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz jak taka bizneswoman;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie interesuje mnie bardzo soba Lany Del Rey ale zakochałam się we wszytskich jej piosenkach i słucham ich non stop!:)
    Stylizacja jest genialna:) Wyglądasz mega prezbojowo;))

    OdpowiedzUsuń
  18. no no, świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam Cie w różu! idealny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie jak zawsze:) wyglądasz bardzo kobieco:) narzutka boska;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna jest ta marynarka nie wiem czy widziałyście ale MOSQUITO wyprodukowało NOWE CYTRYNOWĄ I MIĘTOWĄ są cudne ale czekam aż ktoś pierwszy wypróbuje MA KTOŚ JUŻ MOŻE ÓW NOWOŚĆ??

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx