18 marca 2012

I wanna feel you now, You wanna feel me now... ;-) OUTFIT


The sun is shining so well that we could think it's summer now, when we don't even have spring!;-) Actually i'm unemployed so i'm trying to do everything outside - walk,jogging, photos... ;-)Today's outfit is so casual. I hope you like this combination! xxx

Słońce tak mocno świeci, że można by pomyśleć, że mamy już lato, podczas gdy nie ma jeszcze nawet kalendarzowej wiosny ;D Chce się żyć!! Tak się złożyło, że aktualnie jestem bez pracy, więc staram się wykorzystać piękną pogodę na spacery, zdjęcia, bieganie... ;-) Dzisiejszy zestaw to totalny luzak (ha ha! jak to brzmi), ale nie chcąc tak się zasłaniać nie zapięłam żadnego guziczka od polówki.. Trampki już raz były na blogu KLIK - tym razem wybrałam poprzedzierane spodnie i wyżej wspomnianą polówkę. Na kitce mam najnowszą gumkę H&M - spieszcie się jeśli ją chcecie, wiecie jak szybko "odchodzą" ;-)

Zdjecia specjalnie podrasowałam pixlr-o-matic'iem żeby były w pewien sposób magiczne.. ;)







trampki - Tommy Hilfiger (Schaffashoes<3)
polówka - h&m (top)
spodnie - new yorker (pants)
torba - pamiątka z podróży :D (from Turkey)
zegarek - szafa.pl
bransoletka - h&m (bracelet)

Co sądzicie o mnie w takim wydaniu? Bo mi zaczyna się podobać ... ;-)

34 komentarze:

  1. ślicznie wyglądasz, delikatnie i naturalnie :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw idealny dla mnie! Ja dziś też postawiłam na płaskie buty w moim zestawie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz!!
    bardzo Mi się podoba Twój styl w sportowym wydaniu:)))


    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje zestawy! ;) i te brwi po prostu boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziury na kolanach zawsze spoko :) Kiedy kupowałaś tą gumkę do włosów?

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wygladasz, fajne trampy ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny ten luzak, a jeansy cudowne - uwielbiam takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super torebka !

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważam takie upiekszane efekty za dziecinadę, tymbardziej kiedy jest to zrobione tak tandetnie jak u ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba sie powtorzę buty i spodnie mega :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mi się bardzo podoba :) spodnie świetne!

    OdpowiedzUsuń
  13. extra:) cała stylizacja bardzo mi się podoba;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjny zestaw! sama wczoraj tak latałam - wręcz uwielbiam takie luźne outfity! <3
    I podoba mi się strasznie Twoja karnacja - taka czekoladka!

    OdpowiedzUsuń
  15. ale świetne spodnie;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny luźne zestaw, w dodatku świetnie wygląda kucyk i ta gumka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super!!!
    aż muszę sięgnąć swoje podarte spodnie ;) w końcu już ciepło ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. już promyki słońca sprawiły, że zdjęcia są magiczne :3

    OdpowiedzUsuń
  19. A gdzie kupiłaś tą gumkę do włosów? wszędzie takiej szukam.. no i w jakiej cenie?;P

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja mam pytanie z innej beczki - w jakim programie uzyskujesz taki efekt jak na zjdeciu 1?dreczy mnie to od jakiegos czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię taki styl...:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. u ciebie już jest letnio:) świetna polówka:)

    OdpowiedzUsuń
  24. super spodnie :) Mam też takie tylko, że ja sobie sama porobiłam dziury w nich i jestem bardzo z nich zadowolona :) na pewno niedługo ukażą się u mnie na blogu więc zapraszam www.kateandpablo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawe, może poobserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  26. przeciez ta torba to podrobiony marc by marc jacobs! wstyd!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś ja nigdzie nie zauważyłam napisu "marc" ani "marc jacobs", a takie jak mówisz były na każdym kroku. moja nie ma żadnego napisu jedynie wygląd może sugerować czym "turecki handlarz" się inspirował:D

      Usuń
  27. dziurawe spodnie maja w sobie to cos nie ma co!

    NEW POST!!!
    I invite U to see it!
    Like me on FB:
    https://www.facebook.com/pages/Mystisk/343246995717304

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx