13 marca 2012

Lokówka Stożkowa Babyliss - Curling Wand Babyliss + nowe sandałki z Zary

Hejka! Dzisiaj chciałam Wam pokazać coś innego niż zestaw, ale coś co również jest częścią naszej prezencji - nasza fryzura. Loki i fale uzyskałam za pomocą magicznej różdżki kręcącej włosy - upatrzyłam ją u Denny Rose i od razu wiedziałam, że muszę ją mieć!






Na początku nie wiedziałam zbytnio jak jej używać, ale wystarczyło obejrzeć kilka filmików na youtubie i już wiedziałam :) Oparzyłam się raz, jedna strona wyszła bardzo ładnie, druga jakoś strąkowato, ale z tego powodu rozczesałam drugą stronę i oto co mi wyszło:








I jak? Które lepsze? Można robić również większe fale, ale nie miałam już włosów :P Póki co testuję, więc ciężko cokolwiek więcej mi powiedzieć, ale na pewno dam znać :)


A wrzucę teraz jeszcze gratis :P Oczywiście nigdzie tak się nie wybrałam w tę pogodę, ale chciałam Wam pokazać moje nowe sandałki z Zary oraz jak troszkę mi brzuch spadł po zrobieniu aerobicznej 6 Weidera!:P Nie jest idealnie, ale duużo lepiej.. :) 








9 komentarzy:

  1. Ta jedna strona jest faktycznie lepsza :-)ale spokojnie - dojdziesz do wprawy :-)

    www.mrgugu.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. lepsze włoski nierozczesane ;p sandałki boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę Cię napisz co zrobiłaś że brzuch Ci spadł bo mi niestety strasznie przytył przez tą zimę i no nie ukrywając wyglądam jak baba w ciąży chociaż ważę tylko 60kg to naprawdę brzuch mam jak piłka
    Karla :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie śliczne loczki :)
    obserwuję i liczę na to samo :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. na ostatnim zdjęciu włosy z lewej strony wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wygladaja twoje wloski :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie wersje wyglądają super ;)) I zazdroszcze Ci takiego brzuszka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyadałby mi się lokówka.:)
    Sndałki boskie :)


    +zapraszam do kupienia butów u mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ jesteś beznadzieja... Co za zdjęcia. Było sobie jeszcze niżej te portki obciągnąć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx