1 marca 2012

New in + Specjalny kupon dla Was! SPECIAL COUPON FOR YOU

Hey! Today I wanted to show you my new 'loafers' from SequinShoes and give you some COUPON to SHEINSIDE.COM


You can have 20% discount by writing down OLA20 when you buy things! Easy,right?! Here you have some photos of the things they have - They're so gorgeous! Do you know my jacket? It's also from sheinside so you can have ir now with 20% discount! Have a nice shopping! xxx


p.s The coupon is valid to 31th march!

Hejka! Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje nowe cudeńka od SequinShoes - dziękuję za radę, rozmiar jest idealny! <3 Już niedługo z pewnością zobaczycie je na blogu ;-)


A co do kuponu.. Stronę Sheinside.com pewnie już znacie.. Sklep ten oferuje ubrania wielu znanych marek, a asortyment jest zbliżony/taki sam do jak ten z najbardziej znanego szafiarskiego sklepu wiemy jakiego ;-) 


Robiąc zakupy wpisz kupon OLA20, a dostaniesz 20 % zniżki,! Zachęcam do zakupów, bo kod jest ważny tylko do 31 marca! Oto kilka propozycji:




And my 'loafers' from Sequinshoes ;-)




16 komentarzy:

  1. bucisze prze genialne! nie ukrywam, że poluję na ten styl od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te buty!! Ja zakochałam się w granatowych w jaskółki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne zestawienie kozaków z podkolanówkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne buty! :)

    Zapraszam do mnie
    http://fashion-whoknow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne:)))


    ZAPRASZAM NA GIVEAWAY z okazji Dnia Kobiet:)))
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. znowu super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. ajjj, marzą mi się takie buty <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Publikuję po raz ostatni taki komentarz, a copy-paste robi Pan/Pani codziennie. Doceniam starania poszerzenia grona kupujących, ale takie coś odstrasza:D Pozdrawiam i proszę się reklamować u innych. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Cię wym zestawie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. hej widze że masz te buciki od Sequin w zwiazku z tym chciałam zapytac o ich rozmiarówke zawsze kupuje za duze albo za małe buty przez internet ;/ jak to jest w przypadku tych ?

    OdpowiedzUsuń
  11. hej jak jest z rozmiarówką tych butów? zawsze kupuje zły rozmiar przez internet ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat wzięłam 38 - patrz na wkładkę. Ja szpilek noszę 24,5 a płaskich 24,5 lub 25 cm - zalezy od fasonu. tutaj mi obsługa doradziła wziąc standardowy rozmiar i są idealne! trzymają się nogi;)

      Usuń
  12. no własnie ja tez mam 25cm a z tego co patrze to napisali ze to jest 39 i z reszta zawsze tak brałam w płaskich, teraz to juz nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O nie znow te baleriny... chyba juz wszystkie blogerki je maja :) Mnie nie podpasowaly, ale podziwiam inne ktore tworza fajne stylizacje z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I have read so many articles concerning the blogger lovers except this post is
    genuinely a pleasant piece of writing, keep it
    up.
    Take a look at my web site Watch LOL (2012)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx