28 marca 2012

Flower power - czyli to, co już widzieliście na innych blogach ;-))

Pants, tops, shirts, shorts, shoes - everything is covered with flower print this year - IMO it's a way to invite spring, which has come quickly this year. I love this period when everything wakes up to life and even when things are not so great we do not care - we can celebrate the beauty of nature. ;-)


I must admin this is my 1st thing with flower print. ;-) Next post will be with wonderful photos made by Igor (click) - I hope you'll like it! xxx Have a nice day!


Spodnie, bluzki, koszule, torebki, buty - w tym roku znowu rządzą kwiaty - w taki sposób przyciągamy wiosnę, która tak pięknie i szybko się zaczęła w tym roku. Kocham ten okres, kiedy wszystko budzi się do życia i nawet jeśli wszystko nie układa się Nam tak, jakbyśmy chcieli - słońce i natura dają nam taką siłę, która sprawia, że wszystko staje się piękne. Każda chwila, każdy moment - chwile zachwytu i celebracji. Mmmm ... ;-) 


Przyznam, że te spodnie są pierwszą rzeczą w kwiaty jaką posiadam. 
Jako, że są one bardzo zdobne zrezygnowałam z wielu dodatków i strojnych butów na rzecz pięknie wyprofilowanych czółenek ze srebrną szpilką (niestety są za duże, więc jakby ktoś był zainteresowany proszę o maila, 25cm). Mam nadzieję, że zestaw Wam się spodoba. 


A już w kwietniu odbędzie się Fashion Week - projektanci, showroomy, pokazy, bloggerzy, celebryci - każdy znajdzie coś ciekawego dla siebie. Poniżej możecie zobaczyć zajawkę ubiegłorocznej edycji :)







Kolejny wpis będzie w innym otoczeniu, zdjęcia będą wykonane przez prawdziwego profesjonalistę Igora ;-)
Zapraszam do polubienia jego Fan Page na facebooku KLIK oraz do przeglądnięcia strony KLIK ;-)










spodnie - h&m (pants)
torebka-glitter
bluzka - KappAhl
naszyjnik- stradivarius

How do you like it? ;-) xx

34 komentarze:

  1. Spodnie !! O boskości !! Ale szpilki jak dla mnie dziwnie wyglądają tzn. połączenie szpilki z resztą buta, choć jestem wielką fanką tych obcasów

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, takie spodnie widziałam już na kilku blogach, co nie zmienia faktu, że wyglądasz w nich świetnie i powinnaś je nosić ciągle ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, tak, spodnie świetne. dużo im już nei trzeba, tworzą cały look :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te szpilki i spodnie zrobiły całą robotę. Bravo!!!
    pozdrawiam i obserwuję
    www.standupfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  5. szpilki i torebka są cuuuudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne zdjęcia, super spodnie:)!

    OdpowiedzUsuń
  7. butki zazdroszczę są piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do spodni w kwiaty jeszcze nie jestem przekonana, ale powoli zaczyna się to zmieniać. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjnie wyglądasz!
    ciekawy blog! może poobserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny zestaw, ale uważam, że lepiej by było w kremowej bluzce, choć w tej też jest nieźle :))

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie!, buty są piękne, szkoda że za duże

    OdpowiedzUsuń
  12. no no no jaka laseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne spodnie :) w wolnej chwili zapraszam do siebie: http://nika--bloog.blogspot.com. Weronika ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. ani trochę nie podoba mi się to połączenie...góra jakoś odstaje
    buty też, ale to sama zaznaczyłaś...ale nawet stylistycznie a nie tylko rozmiarowo
    wg mnie pasują do siebie tylko spodnie i clutch

    OdpowiedzUsuń
  15. wg mnie bluzka troche nie pasuje, spodnie sa super, tez takie posiadam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba ostatecznie przekonałam się do kwiatowych spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te kwiatowe spodnie bardzo przypadły mi do gustu :)
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  18. spodnie rewelacyjne! pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. SUPER powiedz wygodne są buty na tak cienkiej szpilce ? zapraszam do siebie jestem co prawda początkująca ale staram się ;) Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  20. ekstra są te spodnie! :))

    +zapraszam do mnie;))

    OdpowiedzUsuń
  21. spodnie i pierscionki wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowne masz spodnie :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. łaaaa ! świetne masz te buty <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx