23 marca 2012

"I saw when you arrived lookin like a supermodel..." OUTFIT

The title is nothing else but a phrase from a song I love - Taio Cruz-Troublemaker. I could listen to it all day and all night long! ;-) I can feel this energy running through it! And an outfit? Flats, again - I think I'm gettin older! ;-)
Thank you all for being here!xx


Tytuł to nic innego jak fragment piosenki wkrętacza, której słucham codziennie i nadal ją kocham i się nią jaram ;-) Polecam - nic tak nie wprawia w dobry nastrój jak taka wakacyjna energia płynąca z tej piosenki ;-) Dzięki, że jesteście!:*


A zestaw? Cóż - znowu niskie buty - chyba się starzeję ;-)










buty - sequinshoes (loafers)
torba - oasap (bag)
spodnie - new yorker (pants)
bluzka - Unisono (blouse)
gumka - h&m (hairgum)
okulary - glitter (sunnies)





29 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz:)!
    na luzie - super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie Ci tak na sportowo:)))


    Potrzebny Twój głosik - pomożesz??:)
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com/2012/03/kochani-potrzebne-wasze-gosy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie starzejesz się, tylko dajesz swoim stopom odetchnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oddawaj mi te spodnie są przesliczne :)i bluzka nietoperzyk też wpadla mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. za każdym razem mam ochotę ukraść tą bluzkę i buty <3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz, bluzka i buty! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam loafersy! mam takie tylko, że beżowe:) świetnie wyglądasz:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak ubrana mogłabym chodzić codziennie ;) Świetny t-shirt i torebka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Looking like a star...;) Like it!!!
    Buziaki,
    M.<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog, będę zaglądać częściej :)

    Zapraszam również na mojego i mojej przyjaciółki
    www.fancyrelish.blogspot.com
    a z czasem może nawet do obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przynajmniej będziesz miała zdrowy kręgosłup! :)
    Przepięknie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej gwiazdko zostawiłaś już u mnie adres maila pod konkursem?♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna koszulka i okulary, które mają taki słoneczny, złoty pobłysk... spodnie fajne, jeszcze nie miałam nigdy podartych, jakoś nie mogę znaleźć odpowiednich do DIY. Gumka też fajna, ale ja mam krótkie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochanie Ty moje, uwielbiam te buty!! <3 Jesteś taka śliczna, że o ja pitole :*:*:* :))

    OdpowiedzUsuń
  15. podobnie jak ty lubie tak porwane spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz prześliczne włosy! (;

    deserek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz <3
    aj co chwilę na blogach widzę te butki :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. strasznie fajnie Ci w takich luźnych setach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. buty świetne :) spodnie masz piękne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Baaaaardzo fajnie - super zestaw :) + extra blog ! :-**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx