2 marca 2012

Neonowe Mgiełki - hit tego sezonu? Chiffon SHIRTS -where to get them?

This kind of shirt is very elegant and girly in my opinion. We can wear it with all - with jeans, shorts, dresses - it depends on you. I found them in h&m and in online shops like sheinside.com and oasap.com If you want to shop it just Click the picture :)



Koszule mgiełki - specyficzne, bo prześwitujące, ale jednak robiące w tym sezonie spory szum. Można je założyć do grzecznej spódnicy jednak poprzez prześwity cała stylizacja ma pazur. Można założyć ją na top wtedy jest mniej wyzywająca. Znajdą się i takie kobiety, które założą ją na elegancką sukienkę - chociażby Maja Sablewska jest doskonałym przykładem jak na elegancką sukienkę (Herve Leger<3) można założyć chociażby bluzę czy sweter ;-)



Gdzie takie dostać? Niby wszędzie głośno, ale dostać je ciężko. Wybrałam się specjalnie dla Was żeby Wam pokazać gdzie takie można znaleźc. Ze stacjonarnych sklepów póki co znalazłam je tylko w New Yorkerze za 79,95 zł ;-)


W sklepach internetowych również znajdziemy prześwitujące koszule jednakże jeszcze nie widziałam neonowych ;-) Naciśnij na zdjęcie, aby przejść do strony ;-)









Miłego dnia, mam nadzieję, że informacja się Wam przydała!:*

18 komentarzy:

  1. boooskie koszule:)))
    piękne kolorki:)))


    ZAPRASZAM NA GICEARAWY z okazji Dnia Kobiet :))))
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. w h&m są przepiękne za około 200 zł.
    ja polecam udać się do jakiegoś sh. jestem pewna, że znajdzie się coś transparentnego!


    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. w h&m za około 200 zł można znaleźć przepiękne, ale ja wybrałabym się do jakiegoś sh i z całą pewnością znajdzie sie w nim coś transparentnego:)

    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra te koszule, też szukam podobnej, najlepiej w kanarkowym kolorze :) Świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne są :) i te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jka dla mnei znakomitym rozwiązaniem są 'mgiełki' nadaja lekkości i są bardzo wygodne w noszeniu

    OdpowiedzUsuń
  7. Różowa jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi si etakie od dawna podobaja straszie:)Kochana zapraszam Cie na moje pierwsz rozdanie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne są ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się podobają, ja dzisiaj miałam na sobie taką czarną

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne kolorki! Czuć nadchodzącą Wiosnę ;) Like it!
    u mnie też nowy post - zapraszam do ocenienia jak się podoba :)
    monikaorlik.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Żółta koszula ahhh idealna na lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. byly jeszcze inne kolory tych koszul?

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam rozowa i czarna na wwww.szafa.pl/profil/ziza91 - tanio !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx