9 marca 2012

MIX of photos - little Diary & New in !

What I was doing last Saturday...


What I wanted to show you... but didn't buy it..

sukienka(dress)-stradivarius 149 zł
koszulka(top)-river island 99zł

naszyjnik (necklace)-Edibazzar
spodnie(pants)-stradivarius 159 zł
top- stradivarius 30 zł

 What  I wore 2 days ago...



What I wanted to show you...must have this year!.. Looks better when it's shorter....

Szorty(shorts)-New Yorker 99 zł

What I got yesterday...



What I got today... <3 Dziękuję Schaffashoes!:***


Trampałki(sneakers)- Tommy Hilfiger via Schaffashoes <3
What I bought 2 days ago...






Have a nice day! :*** Całusy!


p.s Podobają Wam się takie wpisy?

25 komentarzy:

  1. o matko, te spodenki z NY są przeboskie! Chyba sama po nie skocze ;D - naprawdę są niesamowite!

    Pozdrawiam,
    A.
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Biała sukienka i spodnie w kwiatki ze Stradivariusa są fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szorty i tenisy BOSKIE!!! <3

    buzi buzi

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa bb!! napisz recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  5. poluje na te spodnie w kwiatki w stradivariusie ale troszke drogie są jak na nie :D
    krotkie spodenki z flaga uwazam ze moglyby byc lepsze. zdecydowanie wersja dluga jest lepsza.

    widze tez B krem :D napisz potem co o nim sadzisz, tez go mam, uwazam ze jest swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tej koronkowej sukience i spodenkach z motywem flagi USA !

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam ostatnio te spodenki krótkie w gazecie jakiejś i były dużo bardziej "nasycone" xd dobrze wiedzieć że wcale tak nie wyglądają xd oj tam^^

    OdpowiedzUsuń
  8. top, spodnie, szorty i trampki bym ci z chęcią ukradła<3

    OdpowiedzUsuń
  9. bluzeczka w paski i buciki - mniaciuś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe masz te ciuszki, aż mnie zżera z zazdrości;p

    ZAPRASZAM NA MOJĄ HANDMANDową biżuterię oraz najnowsze zakupy kosmetyczne i biżuteryjne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie oglądałam wczoraj te trampki w szuz szopie! ale cóż, nie noszę ani swoich conversów, ani metalicznych z aldo, więc kupno kolejnej pary minęłoby się z celem. ale śliczne są, podobają mi się niesamowicie :)
    cudne kolory paletki clinique! jak się nazywa? i to jest wiosenna edycja? bo gdy kupowałam błyszczyk to był w takim samym kartoniku. albo tylko mi się tak wydaje.

    OdpowiedzUsuń
  12. szorty genilane ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. szooooorty <3 i te śliczne kwiatowe spodnie. jak łąka! :3

    OdpowiedzUsuń
  14. spodenki są meeega!!!!

    <3


    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny wpis, a spodenki są rewelacyjne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny mix:)

    Zapraszam na konkurs na blogu do wygrania karta podarunkowa 200zł do Zary!:)
    http://wwwczekofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny wpis :) zapraszam:
    http://makethemhot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx