4 marca 2012

LIME&BLUE outfit! PROŚBA O WSPARCIE!

Hey there! Today I publish an outfit made for a contest - lime and blue - could you please give me your support and vote? CLICK  You just have to push 'głosuj' and you can leave comment if you want ;-)) Hope you like it guys! xx




Hej kochani! Dzisiaj publikuję stylizację zrobioną na konkurs Lenora - połączenie "zieleni" i niebieskiego - w rzeczywistości bluzeczka jest limonkowa, lekko w stronę zieleni, ale wiecie jak to zdjęcia ;-) Mam nadzieję, że się Wam podoba i proszę (bardzo ładnie proszę:P) o głosy: KLIK - nowo dodane Ola B. Zresztą po zdjęciach znajdziecie :P Mogę na Was liczyć? Wiele zdjęć nie nawiązuje do tematu albo są to kolaże, a mają mnóstwo głosów :(  Zrobiłam też drugą pracę - na końcu wpisu pokażę zdjęcie ;-)




1. ZAGŁOSUJ - KLIK






koszula - new yorker (shirt)
spódniczka - stradivarius (skirt)
torebka i pierścionek - h&m (clutch and ring)
buty - deezee (heels)


2. DRUGA PROPOZYCJA ;) NOWO DODANE OLA B - KLIK


Opiszę w poście, w którym opublikuję więcej zdjęć ;-))


Oczywiście nie namawiam, ale jeśli Wam się podoba to proszę o wsparcie!:*

38 komentarzy:

  1. Genialnie zestawy! ;)) Kolory cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rozjaśnione końcówki ! ?
    Pięknie wyglądasz !
    Zaglosuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy zestaw bardzo mi się podoba! ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarny stanik przebijający spod bluzeczki wszystko psuje :( Gdyby nie on, byłoby genialnie. Ta limonka wpada trochę w żółć i przez to Twój strój (bardzo pozytywnie) kojarzy mi się ze szwedzką flagą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stanik specjalnie taki dałam, ale dziękuję za szczerą opinię!:) doceniam !! Pozdrawiam cieplo:)

      Usuń
  5. jeden i drugi megaaaaaa bosko!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie Ci w takich włoskach, pierwsza wersja świetna !

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy zestaw jest idealny! <3 Wszystko sama chętnie bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwie stylizacje extra!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. obie wersie swietne, mi bardziej do gustu przypadla 2!;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. według mnie obie są super jednak 2 wygrywa;D wiosna pełną parą;D

    OdpowiedzUsuń
  11. niebieska kieca jest bombowa <3
    ale obydwie stylizacje są świetne!!!


    ZAPRASZAM na GIVEAWAY z okazji Dnia Kobiet:)))
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. cóż za soczyste kolory!
    powodzenia ;)

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne stylizacje !!

    http://polskie-szafy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwsza propozycja jak dla mnie zbyt kolorowa, ja bym się w niej źle czuła, ale widać, że Tobie pasuje;) zdecydowanie bardziej podoba mi się drugi strój;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza stylizacja - świetne kolory :> Druga - rewelacja - super kobieca !!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna spódniczka, piękne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwsza propozycja jest świetna na wiosnę, bardzo kolorowa i rzuca się w oczy;)
    ja natomiast wolę jednak drugą propozycję, ponieważ wolę bardziej stonowane kolory:)
    przepięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza stylizacja <3 Koszula jest boska!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. nono kochana bardzo śliczne outfity ! zapraszam do siebie Obserwujemyy ? dodałam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. mega polączenie kolorów pienie wszystko razem wygląda!@:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Drugi zestaw jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  22. ach, te kolory! śliczna z Ciebie dziewczyna :3

    OdpowiedzUsuń
  23. obserwuje , zapraszam do mnie :)

    bardzo mi się tutaj podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dwie stylizacje syper, ale pierwsza to moja faworytka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zagłosowane :)) pierwsza stylizacja jest boska! :))

    zapraszam do mnie i do obserwowania, będzie mi niezmiernie miło z powodu nowego czytelnika:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Druga stylizacją jest cuudowna :) własnie mam zamiar zamówić żakiet, który pokazałaś w tym poscie,tylko że biały, ale mam problem z rozmiarem(XS/S) Twoim zdaniem materiał jest rozciągliwy? na stronie nie podali szerokość rękawów, a na Twoim zdjęciu widać ze rękawy są luźne, więc lepiej jednak XS zamówić? jesli znajdziesz czas to prosiłabym o rade:)POZDRAWIAM:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozciągliwy! Ja wzięłam M, bo obawiałam się, że w piersiach się nie dopnę, ale zapommniałam, że ten żakiet nie ma guzików i mogłam spokojnie wziąć S :) A wygląda cudnie! Dziś miałam na sobie koralowy <3 Bierz xs/s spokojnie:)

      Usuń
  27. Aleś Ty piękna!!!
    Obie stylizacje są świetne! Pierwsza daje mega po oczach i o to chodzi!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. B.fajny blog dodaje do obs i zapraszam rowniez do siebie :)!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Obie stylizacje mi się bardzo podobają.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.colorful-world-redhead.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zakochałam się w tej stylizacji ! bosko !

    OdpowiedzUsuń
  31. W miarę oglądania bloga coraz lepiej!:(
    Obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx