2 marca 2012

New in - 3 blazers from Mosquito ;-))

Hey! I wanted to share my happiness with you - I just got a package from mosquito - 3 wonderful blazers - ahh I wanna spring to come! xx


Dziś już drugi wpis, ale chciałam Wam pokazać moje 3 nowości z mosquito-sklep , które niedługo będziecie mieli szansę zobaczyć w zestawach ;-)) Żałuję tylko, że znowu wzięłam M - myślałam, że nie dopnę się przy piersiach w S, a teraz widzę, że spokojnie bym się dopięła ;-P Dwa pierwsze żakieciki nie mają guziczków, mają wszyte malutkie poduszeczki przy ramionach, natomiast biała to klasyk boyfriendowy ;-)) Już się nie mogę doczekać aż ją założę - jakoś tak z Michaelem Jacksonem mi się kojarzy nie wiem czemu :-) 









p.s Coffee? ;-)





23 komentarze:

  1. mam ten sam problem z doborem rozmiaru przez internet! i to jest niestety wielki minus zakupów przez internet!a ten pastelowy koral jest raczej rózowy, bo na zdjeciu w sklepie odcien jest nieco innyczy to po prostu tak na zdjęciu wyszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest różowy, jest raczej łososiowy, ale wiesz światło pokojowe jest trochę inne, zerknij na bloga jak umieszczę stylizację;*

      Usuń
  2. wszystkie są ładne, ale 3 mi się najbardziej podoba;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne marynareczki:)))


    ZAPRASZAM na GIVEAWAY z okazji Dnia Kobiet :)))
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ta biała faktycznie jak Michael Jackson, super! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są świetne ;-) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się ostatnia. Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam tę biała marynarke właśnie z tego sklepu i nie mam pojecia z czym ją zalozyc. Tzn. miałam ją 2 razy na sobie w "bezpiecznym" zestawienu-czarna, zwykla koszulka i ciemne rurki. Poproszę o jakąś fajną stylizację właśnie z nią:):***
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  8. te dwie pierwsze są genialne ;OO

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zaopatrzyłam się w 'pasiaka' waterfall;) Ale 'michael jackson' też mi się podoba:) może w nast. miesiącu się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mosquito ma na prawdę świetne marynarki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne:D najbardziej na ten moment urzekł mnie biało-czarny blezerek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne marynarki! ;O Może chciałabyś mi którąś oddać? :D

    Zapraszam na mój blog, jeśli Ci się spodoba zachęcam do obserwacji i częstszych odwiedzin. ;)
    Miłego dnia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. też ostatnio polubiłam marynarki, narazie ograniczona jestem do czarnej, ale w przyszłości mam zamiar zakupić coś mocno kolorowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne!!!!

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne, czekam na zestawy z nimi !
    yes, please coffee !! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ten łososiowy mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Po prostu nie będę owijać w bawełnę zapraszam na mojego bloga :
    fashiondemi114.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne te marynarki :)
    www.filozofka.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx