7 marca 2012

My "Michael Jackson" blazer ;-) OUTFIT

Hey! As I promised - blazer post. I really appreciate you comments,e-mails etc xx Thanks for your support!
White blazer  is new in my closet, red heels were here few times ;-) Blazer reminds me about Michael Jackson - i'm in love with his songs <3 You asked me how to wear this blazer - it's bit hard to wear it, cause it's a bit of elegance and boyfriend style - I hope you like this outfit and It's gonna inspire you! xxx




Hej! Dzisiaj chciałam Wam pokazać obiecany zestaw - bardzo mi miło czytać tyle miłych i budujących komentarzy! Naprawdę doceniam! 


Marynarka jest nowością w mojej szafie, szpilki widzieliście już w kilku wpisach, a resztę rzeczy dobrze znacie. Marynarka przypomina mi styl Michaela Jacksona, którego twórczość jest bliska memu sercu. Pytałyście w mailach z czym można ją ubrać - szczerze, nie jest to zbyt łatwy element do dopasowania, bo sama w sobie jest dość odważna. Warto pamiętać, że czerń,biel i czerwień zawsze idą ze sobą w parze;-)) Mam nadzieję, że stylizacja, którą dla Was przygotowałam w jakimś stopniu Was zainspiruje .. ;)


PS. Top kupiłam na przecenach w KappAhl za 19,90 zł ;-)


Mam nadzieję, że się Wam spodoba!









MARYNARKA - MOSQUITO (BLAZER)
SPODNIE - NEW YORKER (PANTS)
KOLIA - H&M (NECKLACE)
SZPILKI - WHOLESALE-DRESS (HEELS)
KOPERTÓWKA PUDEŁKO - GLITTER (CLUTCH)



p.s KONKURS GDZIE DO ZGARNIĘCIA BON NA 50 ZŁ TYLKO DZIŚ DO 24:00 !! :)) KLIK

23 komentarze:

  1. no Kochana!!! rewelacja!! :D
    czerwone szpile >>>♥ meega sexi ;D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne szpilki !! zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do hm!

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz ślicznie! :) ja również planuję stylizację z tą marynarką i też zamierzam połączyć ją z czerwienią :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty masz Cudne !!!- mega :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kolory! bardzo ładnie sie prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co tam marynarka, te szpilki są boskie! ;o <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają białe marynarki, ale preferuje coś prostego jak już wspominałam na moim blogu. Fajny zestaw dla mnie się nie nadaje to bym 2 kroków w butach nie uszła :)

    Gdybyś się nudziła lub chciała wspomóc nowicjusza blogowego to zapraszam :)

    Pozdrawiam gorąco i życzę genialnej zabawy w moim mieście rodzinnym :)

    P.S. Idź do SPIŻA na jasne miodowe piwo z pajda chleba ze smalcem bo warto! (rynek)

    OdpowiedzUsuń
  8. szpilki i marynarka megaa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marynarka jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty są zabójcze!!
    Świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. szpileczki boskie ;) ale kopertówką się zachwycam od dobrych kilku minut! Ile za nią zapłaciłaś jeśli to nie tajemnica? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz zjawiskowo:) Mosquito ma na prawdę piękne marynary;)

    OdpowiedzUsuń
  13. równiez jestes fanką MJ? :) To moj idol od lat. <3

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz świetnie! super kolor butów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wygladasz :) klasa i elegancja !

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że nie przesadzą jak powiem, że wyglądasz jak milion dolarów ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. no to piona! :D
    a co do stroju - super marynarka, odwazna ale swietna. torebka piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=24648109

    marynarka biała jest świetna!!
    zapraszam
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=24648109

    OdpowiedzUsuń
  19. Strój piękny i elegancki :-) marynarka śliczna :-) Wszystkiego najlepszego :-)

    Zapraszam do mnie na konkurs z okazji Dnia Kobiet :-)
    http://pieces-of-me-justyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy wyniki konkursu? :))

    OdpowiedzUsuń
  21. buty cudowne! :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx