16 marca 2012

Studded loafers & pink pants OUTFIT

Hey dear readers! Today 20 degrees! Can you believe that?! It was so hot with blazer, not mentioning the jacket :D Just live your live!:))Walk, run - do whatewer you want! Enjoy the sun and the pics!! xx


Hej kochani! Dziś na termometrze 20 stopni! Uwierzycie?! Było mi ciepło w marynarce, nie wspominając o kurteczce :D Żyć nie umierać! Tylko spacerować, biegać i cieszyć się ciepłem! ENJOY!!:-):** 


P.S KONKURS NA FACEBOOKU (organizowany z zaprzyjaźnioną osóbką!:)*) ZAPRASZAM! KLIK
















torba - OASAP (bag)
spodnie - hm (pants)
buty - Sequinshoes (shoes)
top - KappAh (top)
naszyjnik - hm (necklace)
marynarka - Mosquito (blazer)

31 komentarzy:

  1. Ale się zgasiłaś z tymi rajstopkami i figami na Fb. Aż mi wstyd że prezentujesz polską blogosfere.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgasiłam się, bo bliska koleżanka prowadzi fan page i chciała z bliską koleżanką zrobić konkurs? daruj sobie ;-)))

      Usuń
  2. Świetna torebka !
    Spodnie mają piękny kolor !
    Jedyny minus tego zestawy to bluzka, jakoś mi tak nie pasuje. Po prostu wybrałabym inną :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojjj u mnie tez bylo chyba ze 20 stopni sliczne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się kolorowe spodnie, ale sama nie mogę sie odważyć :(

    OdpowiedzUsuń
  6. coraz bardziej mi się podobają te butki :) choć za płaskimi nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  7. co sądzę o torbie wiesz ;d cudowne, boskie buciki i bluzeczka ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zestaw. Podoba mi się, że do różowych spodni założyłaś takie ciemne i bardziej mroczne buty i dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. love those loafers! perfect with the hot pink pants! check out my blog dear and maybe follow me if you like. :)

    http://ieatyogurtforbreakfast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja jak zwykle bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super zestawienie, a pogoda wymarzona:)

    OdpowiedzUsuń
  12. też czekam na tą torebkę :*
    boskie buty <3
    no i spodnie mnie powaliły na łopatki ;) cudnie wyglądasz Kochana :*:*

    OdpowiedzUsuń
  13. buty masz świetne :) a kolor spodni jest genialny :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam ten żakiet jest genialny :) zapraszam do siebie :)http://natlokmysliwmejglowie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz pięknie! połączenie różowych spodni z nieco rockowymi akcentami bardzo mi się podoba, torebeczka śliczna, a co do loafersów, są wygodne? :) zazdroszczę uchwycenia trochę ciepełka i promieni słonecznych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kolorystka! Bardzo podoba mi się bluzka i okulary!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw, rewelacyjne buty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny kolor spodni!! Świetnie się prezentujesz!! No i biżuteria - cudo!**

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny zestaw, cudowny naszyjnik !

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw! A buty cudo!

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny kolor spodni !

    OdpowiedzUsuń
  22. przyjemny set i masz cudowne włosy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx