31 lipca 2012

Błyszczyk EVELINE - moja opinia

Hej:) Dziś przygotowałam dla Was recenzję błyszczyka Eveline Liquid Crystal Glamour Effect 5D. Jakiś czas temu zostałam wybrana na ambasadorkę firmy Eveline, więc możecie spodziewać się kilku opinii. 
Zaczynamy od najłatwiejszej i zajmującej najmniej czasu :)









Efekt na ustach widoczny powyżej jednakże zdjęcia nie oddają tego jak błyszczyk się mieni i lśni. Miałam naprawdę mnóstwo błyszczyków zaczynając na tych od 2 zł kończąc na tych za 150 zł i szczerze? Jego jakość bardzo mnie zadziwiła, bardzo długo utrzymuje się na ustach, pięknie się mieni, ale niektórym może przeszkadzać fakt, że się klei.
Cena też nie obciąży portfela, bo błyszczyks eveline kosztują od 10 do 15 złotych.

Moja ocena od 1 do 10 to 6 ;)




Polecam Wam serdecznie portal urodaizdrowie, który współpracuje z wieloma firmami i organizuje świetne akcje, których możecie być częścią :)

13 komentarzy:

  1. u mnie tez ukazała się recenzja - nie jest idealny ale za taka kase daje miły dla oka i usteczek efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie muszę na ten portal zajrzeć;D mam tam konto zrobione już dawno, ale nie wiem na jakiej zasadzie ten portal działa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu sa tam akcje do ktorych sie zglaszasz i sponsor sam wybiera bloggerki ale zdarza sie ze dziewczyny zajmujace sie konkretnym dzialem pisza do Ciebie z porpozycja testowania albo zaprezentowania np bizuterii czy ciuchow roznych marek;- dostajesz bon i wybierasz co chcesz :) polecam jak najbardziej :)

      Usuń
  3. Mogę zapytać skąd apaszka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie :) Lukasz Jemiol

      ALEX

      Usuń
    2. Tak myslalam :) Konkurs u Fashionelki? Mam taką samą i fajnie ją widziec bo nie przeczuwlam ze bedzie wyglądac tak dobrze :)

      Usuń
  4. błyszczyki jak błyszczyki nie są dla mnie aż tak ważne i te z eveline w zupełności mi wystarczają ;) a no i cena w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię delikatne błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubię klejących się błyszczyków, ale jakby nie było, na ustach wygląda dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. za błyszczykami nie przepadam, ale za to masz świetny blog :) dodaję do obserwowanych i na facebooku, na pewno nie raz jeszcze tu wpadne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tez sie podoba jej blog :) chyba zaloze konto zebys miala wiecej obs :) fajnie wyglada teb blysczcyk na pewno wyprobuje :) czekam na wiecej recenzji:)

      Usuń
  8. wygląda ten błyszczyk bardzo fajnie i apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx