25 lipca 2012

Mint and Orange = Perfect Combo



Hej:) Dzisiaj przygotowałam dla Was stylizację, której kolory całkowicie mnie urzekły - miętowy i brzoskwiniowy. Po raz ostatni macie okazję zobaczyć te spodnie w takiej odsłonie, gdyż robię na nich małe DIY - zdradzę, że nie będą już takie grzeczne... domyślacie się co mogę z nimi zrobić? :)
Chciałam Wam pokazać dwie wersje tego zestawu - ze szpilkami, dla kobiet kochających obcasy oraz z wysokimi trampkami dla tych, które wolą wygodę. Który zestaw bardziej Wam przypadł do gustu?










:-)


Czy wolicie wersję Chic?:)















BRANSOLETKA - MALVARE bracelet
SPODNIE - ZARA pants
BLUZKA, OKULARY - NEW YORKER top, sunnies
ZEGAREK - MICHAEL KORS watch
BUTY - VERO-VILA shoes
TRAMPKI - KEDS sneakers


KTÓRĄ WOLICIE?
WHICH ONE DO YOU PREFER? :-)

37 komentarzy:

  1. Obydwa zestawy mi się podobają, i ta koszulka :D boska jest :)

    U mnie na blogu są spodenki DIY, także zapraszam po inspiracje.

    magg-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty <3

    Świetnie wyglądasz, zresztą jak zwykle :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://diolaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie ze szpilkami, wyglądasz wtedy bardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie w szpilkach :)

    kolczyki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny zestaw i jak dla mnie wersja z trampkami zdecydowanie lepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się podobają oby dwa zestawy, ale wiadomo, w szpilkach bardziej kobieco, ale ile można w nich chodzic.. :) spodnie mają bardzo fajny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie wersje mi się bardzo podobają. Świetnie połączyłaś te dwa kolory. A co do DIY, to ćwieki? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie bardziej podoba się stylizacja z wysokimi szpilkami ! ♥
    wyglądasz super :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo udana stylizacja, wersja ze sportowymi butkami podoba mi się bardziej, ale obie są fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja Cię wolę czikę <3 wyglądasz Olciu ślicznie jak zawsze:) pastele bardzo Ci pasują:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wolę Chic, tylko bez tego wystającego czarnego ramiączka, to jedyny mankament, ale poza tym miodzio. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wersja z trampkami o niebo lepsza :D Świetnie współgrają z resztą ;)

    Domyślam się, że będziesz strzępiła spodnie i dodawała ćwieki. a może też nieco wybieliła cos pod styl ombre ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wolę chic;) Bo te szpilki są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja mi się bardzo podoba! I na sportowo i na elegancko! :) A teraz sobie tak myślę, ze fajnie mogłoby wyglądać zamiast stanika założyć górę od stroju pod bluzkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie szpilki :)) a połączenie kolorów świetne:*

    OdpowiedzUsuń
  16. niby obie wersje fajne, ale bardziej jednak podoba mi się ze szpilkami :)


    Pozdrawiam serdecznie


    MArcelka Fashion BLOG



    :)

    P.S. - tez pomyślałam, że zadziałasz coś z ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. szpileczki i spodnie są super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie urzekly szpileczki:) Swietne polaczenie:) Stroj jest stylowy i przejrzysty:) Do tego kolczyki z piorami: uwielbiam..<3

    OdpowiedzUsuń
  19. kolorystycznie cholernie mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. faktycznie boskie combo;-)
    sliczne buciki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ile buty mogą zmienić... obie wersje bardzo mi się podobają ale z płaskim obuwiem urzekła mnie bardziej ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Obie mi się podobają, jedna bardziej na wieczór, druga wygodna na co dzień :) połączenie kolorów idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie, wersja ze szpilkami boska!

    OdpowiedzUsuń
  24. oba zestawy fantastyczne ale bardziej podoba mi się ze szpileczkami:) świetna kolorystyka;)

    OdpowiedzUsuń
  25. oba fajne ale ze szpilkami chyba fajniejszy:) fajne kolorki i ich połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. zakochałam sie w tych brzoskwiniowych spodniaach!! ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. W zestawieniu ze szpilkami baajjaaaa!! Tylko znowu mi wisiorka na długim łańcuszku brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ze szpileczkami zestaw wygląda fantastycznie :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Quality posts is the main to interest the users to visit the website,
    that's what this website is providing.

    Feel free to surf to my weblog: christian louboutin black pumps

    OdpowiedzUsuń
  30. What's up everyone, it's my first visit at this site, and paragraph is truly fruitful
    in support of me, keep up posting such articles.

    my site; christian louboutin wedding shoes

    OdpowiedzUsuń
  31. druga wersja cudowna!
    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx