13 lipca 2012

Milky Way OUTFIT



Hej! Dzisiaj chciałam Wam pokazać, że mimo wielu opinii, że legginsy z motywem galaxy przypisane są do konkretnego stylu - wcale tak nie jest i wystarczy odpowiedni dobór dodatków. Jako, że ja preferuję kobiecy, elegancki styl postawiłam na kolor. Żeby wszystko nie było zbyt pstrokate założyłam czarną koszulę ze złotym wykończeniem kołnierzyka. Jak Wam się podoba?

Miłego weekendu!











 LEGGINSY - MR GUGU leggins
BUTY- RENEE shoes
TOREBKA - MOHITO bag
KOSZULA - SHEINSIDE shirt
BRANSOLETKI - MALVARE bracelets
OKULARY - NEW YORKER sunnies


Przy okazji - przypominam o rowerowym konkursie, który nadal trwa na fan page NAJLEPSI PRZETRWAJĄ WSZYSTKO (Jim Beam) - za chwilę startuje 3 z 7 edycji konkursu - jedyne co musisz zrobić to podrzucić jak najwięcej gazet pod drzwi! A do wygrania piękne miejskie rowery :) Zapraszam tutaj KLIK


33 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz ;) Ej, chciałam wejść w aplikację, ale link odsyła mnie na stronę główną... Co robić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekałam na te legginsy na blogu:)
    Super w nich wyglądasz:)
    Po prostu kosmos;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu jak ja uwielbiam takie legginsy! Świetnie w nich wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Te legginsy są naprawdę śliczne!
    No po prostu świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz;p legginsy są genialne!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. te legginsy mi się już przejadły :(

    pozdr. AL / Alice! wake up! / WYPRZEDAŻ SZAFY!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne są te legginsy

    OdpowiedzUsuń
  8. okulary <3 bluzka <3

    WOOOW :) rewelacja :)

    pozdrawiam i zapraszam :) http://pancogaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. leginsy + buty = istna rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz! Naprawdę super..

    OdpowiedzUsuń
  11. Koczula czy bransoletki? Sama nie wiem co lepsze. (:

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem nową czytelniczką Twojego bloga, świetne stylizacje :)
    mam pytanie, niestety, odnośnie cellulitu.. przewinął mi się post z tabletkami antycellulitowymi, czy są efekty ich stosowania? warto zakupić te tabletki? z góry dziękuję za odp :)

    pozdrawiam,
    Sandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, wiesz co dopiero rowny miesiac biore, dzis napisze wieczorem o nich co nieco na blogu, ale juz sa efekty:) mam nadzieje, ze po 3 miesiecznej kuracji bedzie perfect ;-))

      Usuń
  13. Leginsy są super, fajnie wszystko zestawiłaś, a torebka podoba mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  14. Meeeeeeeeeeeeeeeeega! Bardzo mi się podoba :)
    Świetnie to połączyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne legginsy.

    rousseroulette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam podobną koszulę ale białą, też ma takie zdobienia na kołnierzyku (sprzedam ją jakby ktoś chciał, rozmiar S, mgiełka). :) Legginsy masz świetne. :)

    Zapraszam do siebie:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Legginsy mają bardzo fajny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne legginsy *.* Polowałam na taką samą torebkę, tylko w kolorze miętowym:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ Ty masz piękną figurkę :*

    OdpowiedzUsuń
  20. legginsy są boskie;) jesteś piękna i zgrabną dziewczyną;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne połączenie, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. legginsy masz cudowne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. takiego połączenia jeszcze nie widziałam :) wyglądasz nieziemsko !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx