7 lipca 2012

Street Style by ALEX



Dziś przygotowałam stylizację typu Street Look do czego zainspirował mnie pewien konkurs,o którym niebawem wspomnę.
Starałam się połączyć luz z nonszalancją - do niezbyt kobiecych butów wybrałam kolory, które są kwintesencją kobiecości - miętowy i różowy. Poszarpane spodnie miały  podkreślić efekt Street Looku. Jak Wam się podoba moja interpretacja SL?














MARYNARKA - CYRKONIA FASHION (JACKET)
BUTY - KEDS (SHOES)
SPODNIE,BLUZKA,OKULARY - NEW YORKER (PANTS,TOP,SUNNIES)
TOREBKA,PASEK - MOHITO (BAG,BELT)

48 komentarzy:

  1. no dzisiaj niestety Twoja stylizacja mnie nie przekonała
    niby fajnie ale ten fason spodni + marynarka i torebka coś mi się gryzie,albo taki strój do Ciebie nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś tak nie po Twojemu. Wolę Cię w eleganckich, kobiecych wersjach:) wtedy aż czuć, że to totalnie Twój styl i dobrze się w tym czujesz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anus, bo ja czasami mam odpal i chce sie ubrac nie po swojemu... tak samo bylo z kupnem tych trampeczkow ;-)

      Usuń
    2. ano chyba, że tak :) w sumie mi też czasem odwali i ubiorę się inaczej niż zawszę ;D tak o dla odmiany ;D

      Usuń
  3. uwielbiam ten strój,wszystko fantastycznie dobrane

    OdpowiedzUsuń
  4. I są plenery super mi sie bardzo podoba

    DEKORACJE DO DOMU

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja jestem innego zdania, do człowieka nie jest przypisany jeden styl... fajnie,że eksperymentujesz .
    i masz świetny zegarek!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. chcialabym kiedys
    leeeeeeeeeee tandeta ale chyba nie w twoim wypadku;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki to jest rozmiar marynarki, bo chce taką samą, a nie wiem jak trafic z rozmiarem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. r.S ale rekawy sa dosc waskie ;-) jak nosisz s lub m to radze m

      Usuń
  8. a mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a mnie się podoba, z pazurem :) ale że wytrzymałaś w tym upale w dżinsach to podziwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na co dzien w te upaly smigam w dzinsach w pracy i tak klimatyzacja chodzi ;-)

      Usuń
  10. świetny look, wyglądasz super:)
    uwielbiam takie stylizacje:)

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny zestaw :) Mamy takie same kedsy, są super, moje ulubione trampki :)

    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku miałam spore obawy, bo trampki, bo wysoskie, a mam konkretne nogi, ale tak mi się spodobały, że to stało się nieważne ;-) Wzajemnie miłego;)*

      Usuń
  12. Zestaw fantastycznie pozytywny! Buty+marynarka meega!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw:) super marynarka;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo przyjemny zestaw :) cudnie połączyłaś strój z dodatkami , tworząc znakomity efekt :)kolorystyka bardzo przypadła mi do gustu - nic dodać nic ująć :)a te spodnie - tylko się zakochać ^^ pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aleksiak!Ale dawno mnie tu u Ciebie nie bylo! a tu tyle cudownych stylizacji<3 marynara jest przeboska i swietnie polaczylas luzny styl z eleganckim. tez mam w planach cos takiego wykombinowac ale jeszcze cos mocniejszego i kontrastowego:D;*

    OdpowiedzUsuń
  16. cuuuuudnie wyglądasz!!! :D kocham takie spodnie ♥ dla mnie rewelacja!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialnie wygladasz :) marynarka jest świetna :)

    Zapraszam do mnie na www.aliya.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny secik :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ladny look. Tobie we wszystkim pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobasz mi się w tej wersji :) A ten pet przy buciku to Twój? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oszalała! :P wiedziałam, że ktoś zauważy, nie podoba mi się on na zdjęciu, ale cóż zrobić ;-))

      Usuń
  21. świetny look ;)

    http://makesomecolour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy zegarek, skąd jest? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialna marynarka!
    Lubisz biżuterię? Zapraszam cię do wzięcia udziału w konkursie! Do zdobycia jest pierścionek firmy ASOS. Wpadnij i zobacz. ;)
    http://stylemadd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. super, fantastycznie, bardzo mi się podobasz w tej stylizacji
    tylko jakość zdjęć mnie nie przekonuje, może fotografa wysłać na doszkolenie
    specjalnie aby napisać komentarz założyłam sobie konto, wcześniej pisałam jako anonim
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. młodzieżowo, na luzie... całkiem okej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. marynarka super;)

    zapraszam serdecznie;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. sorry ale TRAGEDIA beznadziejne spodnie i buty i nic do siebie nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  28. stylizacja jest beznadziejna. nic tu do siebie nie pasuje. skróciłaś swoje nogi do minimum tymi butami, niechlujne spodnie do eleganckiej torebeczki wyglądają strasznie tanio, wszystko razem wygląda jakbyś wyjęła pierwsze lepsze rzeczy z szafy i włożyła na siebie, a marynarka jest po prostu brzydka. niestety nie potrafisz się ubrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za dwa komentarze i za sugestie,stwierdzenia:) Pozdrawiam Ola

      Usuń
  29. cudowną masz marynarkę :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx