23 lipca 2012

Zestaw z koszulą w kwiaty i miętową asymetryczną spódniczką.



Hej! Już niedługo wyczekiwana przeze mnie zmiana designu bloga, w której pomaga mi Maciek z Genesy Style.Blog będzie nowoczesny i dokładnie taki jak chciałam.. zresztą sami się przekonacie. :)
Mam nadzieję, że nie opuścicie mnie przez kilkudniową nieobecność spowodowaną wyjazdem do Krakowa - najpiękniejsze Polskie miasto jakie widziałam, jestem totalnie zakochana w Krakowie. <3
Dziś zostawiam Was z zestawem przygotowanym już jakiś czas temu gdy było ciepło - na szczęście pogoda znowu się poprawiła, więc zestaw nie będzie wyglądał dziwnie patrząc za okno :) 
Pozdrawiam! xxx












SZPILKI - RENEE- heels
BRANSOLETKI - MALVARE- bracelets
OKULARY - NEW YORKER -sunnies
SPÓDNICA - BBNB.EU + diy -skirt
KOSZULA - SHEINSIDE - shirt 

32 komentarze:

  1. wow! rewelacyjne połączenie kolorów. a w butach się zakochałam:)
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny zestaw, piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak buciki piękne i koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny zestaw na taką słoneczną pogodę. A park podobny do Krakowskiego Parku Jordana.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne kolory !! wyglądasz cudnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna koszulka, a ze spódnicą wygląda idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnie wyglądasz w tej stylizacji :) Buty są cudne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Olq, cała stylizacja kojarzy mi się z klimatem inspirowanym retro (co notabene bardzo mi się podoba), tylko zastanowiłabym się na zmianą okularów, może lekko w "kocim" stylu etc., ponieważ patrząc na pierwsze zdjęcie ewidentnie mój wzrok przyciągają właśnie one (które wydaje mi się że lekko się "gryzą") i bardzo ładne zresztą buty. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula idealnie pasuje do spódnicy ! Wyglądasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze, ta koszula jest przepiękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. spódniczka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja! :)


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześlicznie Olciu wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  15. robi wrażenie, wyglądasz świetnie, super kolory, no i oczywiście outfit!;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. bluzeczka i buty skradły me serce!

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładny look !!

    bluzeczka piękna :)

    spódniczka również niczego sobie :)


    Pozdrawiam serdecznie


    Marcelka Fashion BLOG



    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba ten zestaw. Sukienka, buty... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie wyglądasz! :)

    pozdrawiam
    Amandine (filmdine.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  20. nic bym nie zmieniła kochana! :) uwielbiam mięte! <3

    pozdrawiam,
    x Gigaaa x

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny zestaw : )
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx