27 lipca 2012

It's my life. OUTFIT - wedges sneakers


Hej:) Dziś przygotowałam dla Was zestaw z wykorzystaniem bardzo modnych w tym sezonie adidasów na koturnie, a dokładnie sneakersów. Mają one tak samo wielu zwolenników jak i przeciwników. Ja zdecydowanie należę do tej pierwszej grupy ;-) Buty te kojarzą mi się z totalnym luzem, dlatego resztę utrzymałam w tym samym klimacie. Co sądzicie o tych butach, a także o całym zestawie?:) Miłego wieczora i do usłyszenia po weekendzie! xxx

















SNEAKERSY - DEASHOP sneakers
SZORTY - OASAP shorts
TOP, OKULARY - NEW YORKER top and sunnies
ZEGAREK - MICHAEL KORS watch


22 komentarze:

  1. wielbię snikersy :) a Twoje mają dodatkowo boski kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  2. kurczę, świetnie te buciki wyglądają na nóżce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. spodenki i koszulka bardzo fajnie, ale te buty mi tu nie pasuja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna stylizacja, ale buciki nie przypadły mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  5. Te buciki bardzo mi się podobają w białym wydaniu ale to dlatego, ze kolorowe są (jak dla mnie) dużo mniej uniwersalne. A jednak swoje zestawiłaś bezbłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się nie podobają te buty ;P Wyglądają bardzo ciężko do takiej letniej stylizacji, no i pewnie noga się poci, natomiast bluzka i spodenki super:)) brakuje mi tylko długiego wisiora :)) Buźki:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham te Twoje butki;) i świetna piosenka;P

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna stylizacja, wszystko mi się podoba. Buty też już takie widziałam i są extra ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne są te Snikersy, widziałam je już na żywo i się przekonałam do tego typu obuwia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pasuja do Ciebie te buty :)


    Zapraszam do siebie na konkurs ! ;)

    http://princess-beyonce.blogspot.ch/2012/07/konkurs-wygraj-zegarek-z-brylancikami-w.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. To są takie buty, że sama bym ich nie kupiła, ale na innych mi się podobają:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie wyglądasz! :) Fajne połączenie.

    Zapraszam do siebie, nowy post, skomentujesz? :>
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. takie buty są świetne do biegania po wodzie i piachu i w ogóle szybkie są~!

    cudo!

    OdpowiedzUsuń
  14. beznadziejne zdj bo cien fotografa wszystko psuje...

    OdpowiedzUsuń
  15. przestań nosić jedną bluzkę do wszystkich zdjęć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy ja ja tak lubie :) pzdr

      Usuń
    2. jezu ale masz problem - podoba sie jej bluzka to nosi proste. poza tym widzialam ja w 3 zestawach to duzo jest niby :o naprawde niektorzy sa zadziwiajacy :)
      super stylizacja

      Usuń
  16. buty cudowne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx