26 lipca 2012

Kilka nowości. NEW IN


Hej:) Dziś chciałam Wam pokazać kilka nowości, które ostatnimi czasy znalazły się w mojej szafie i kosmetyczce. Nie za bardzo przepadam za tego typu postami, wstawiam je raz na jakiś czas, ale wiem, że je lubicie, tak więc let's start! :)


Sneakersy na koturnie - deashop.pl <3


Wygrana w konkursie Venezia - ostatnio prosiłam Was o oddanie głosu na fan page - właśnie dzięki Nim byłam brana pod uwagę przez jury, które ostatecznie wybrało mnie i 2 dziewczyny  - w tym Lonę z BlesstheMess - gratulacje!:)








Emulsja nawilżająca do twarzy oraz podkład matujący - obydwa kosmetyki są niekomodogenne, czyli nie uczulają. Polecam komu mogę ;-)


Świetny tusz od Astora - pogrubia i wydłuża, nie kruszy się ;-)



Zostałam także wybrana ambasadorką firmy Eveline Cosmetics - jest mi bardzo miło, dziękuję za wyróżnienie właśnie mnie :) 


Torba - Oasap.com

Dwie koszule mgiełki - sheinside.com




Chcecie więcej takich postów? ;-) Miłego wieczoru! A nowy layout już na dniach, jest z nim troszkę zachodu ;-)

17 komentarzy:

  1. niesamowita, beżowa torebka...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sneakersy<3 marze o nich;) wygodne?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta torebka w kształcie kokardy jest serio fajna :))

    pozdrawiam,

    www.gibky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. te koszule są genialne :) oddaj jedną ;D :P

    OdpowiedzUsuń
  5. super torebka:)

    Zapraszam do siebie na konkurs, w którym do wygrania jest zegarek z kryształkami w dowolnie wybranym kolorze ! :))

    http://princess-beyonce.blogspot.ch/2012/07/konkurs-wygraj-zegarek-z-brylancikami-w.html

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam aż napiszesz o tym kremie BB z eveline. bo zastanawiam się właśnie między nim, a tym z garninera. także napisz mi proszę jak najszybciej co o nim sądzisz. do jakiej skóry się nadaje.. będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna torebka i buty też :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty bardzo modne, choć osobiście bym ich nie ubrała. Za to torebunia idealna także dla mnie. I świetne kosmetyki od UiZ.
    Obserwuję i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty sa genialne:) a torba przesliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. chodzić w tych butach to moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No gratulacje w konkurie! Też Cię widziałam na liście zwycięzców ;)))
    Paczka z moją nagrodą przyszła wczoraj, różni się od twojej torebką (mam malinową malutką okrągłą) i apaszką (granatowa w groszki), reszta identyczna. W tej bransoletce z bucikiem chodzę drugi dzień z rzędu :)))
    A swoją drogą... ile kosztują te bluzki mgiełki? są cudowne, chętnie bym sobie taką sprawiła :))
    Ściskam, Lona

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję wygranej :) świetne buty :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sneakersy są BOSKIE , GENIALNE , CUDNE ;-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx