15 lipca 2012

TESTY, RECENZJE - KOSMETYKI







Hello :) Jakiś czas temu otrzymałam kolejną paczkę z kosmetykami do testowania od portalu Urodaizdrowie i to właśnie o tym napiszę w dzisiejszym poście.

Otrzymałam kurację Cellu Off (3miesięczną - na zdjęciu widać tylko jedno opakowanie, miesięczna kuracja to koszt 129 zł),  Krem do depilacji, Linera w Pisaku oraz Balsam energetyzujący dla mojego mężczyzny.



1. Zacznijmy od Cellu Off - wczoraj minął pierwszy miesiąc testowania - wg. producenta już po miesiącu widoczne są rezultaty i nie mam pojęcia czy to siła perswazji czy co, ale mam wrażenie, że moja skóra wygląda dużo lepiej :) Po 3 miesiącach mam nadzieję być "równiuteńka":) W dzisiejszych czasach pomarańczowa skórka nęka wiele kobiet, a to z powodu złego odżywania się,złego trybu życia, stosowania różnych specyfików czy tabletek antykoncepcyjnych. Ja należę do tej ostatniej grupy, dlatego mam nadzieję, że CelluOff  podkręci efekt ćwiczeń na siłowni.






2. Liner w Pisaku Golden Rose - świetna precyzyjna kreska, ale jak w przypadku każdego pisaka trzeba na początku go wyczuć - wydają się twarde, ale kwestią czasu jest jego dopasowanie się do oka. Bardzo głęboka czerń, bardzo długo wytrzymuje na oczach, naprawdę polecam! Do tego firma Golden Rose ma stosunkowo tanie kosmetyki co jest dodatkowym plusem dla osób, które jeszcze nie pracują, bo nie obciąży zbytnio kieszeni :)




3. Krem do depilacji Tanita - wg. producenta wystarczą 3 minuty żeby idealnie usunąć zbędne włoski - wg mnie to trochę za mało, ja trzymałam chwilę dłużej. Jeśli miałabym ocenić jego skuteczność od 1 do 10 to byłoby to 7,5/10.  Skóra po "zabiegu" jest oczywiście gładka :)


4. Balsam energizujący dla Mężczyzn AA Men - nie, nie zmieniam płci :)  Serwis oferuje także testy dla Naszych mężczyzn - prawda, że fajnie jeśli oni mogą także skorzystać ? :) Balsam pięknie pachnie, orzeźwia (wiadomo,że za Nas nie wstanie z łóżka, ale zawsze pomoże) no i nawilża. Jest dość wydajny, bo W. już go trochę używa, a zdaje się, że wcale go nie ubywa. :)



To by było na tyle - opinie są całkowicie szczere, a Wam polecam dołączenie do programu Testerek na portalu UrodaiZdrowie :) 
Hej!

7 komentarzy:

  1. hmm takie te recencje trochę pobieżne, brakuje mi cen produktów np tego kremu do depilacji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbym znała dokładne ceny to uwierz mi - napisałabym:)

      Usuń
  2. oj ten krem jest dobry, zgadzam się z Twoją oceną;p Tyle co ja przetestowałam to już sama się gubię;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi jeszcze nie udało się załapać do testowania na UrodaiZdrowie, ale ciągle czekam.
    Obserwuję i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. kupię ten krem ;)
    obserwujemy? ja obserwuję ;)
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też na testowanie się jeszcze nie załapałam ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego kremu do depilacji też używam - rzeczywiście całkiem dobry. Ja zapraszam na recenzje kosmetyków do twarzy Essence na http://like-a-critic.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx