15 lipca 2012

Snake print and peplum skirt




Kiedy kupowałam tą spódniczkę ponad 2 lata temu nie przypuszczałam, że będzie ona ostatnim krzykiem mody ;-) Moja co prawda ma baskinkę tylko z tyłu, ale jest równie piękna co "całościowa".  A co do samych zdjęć moim zdaniem są przepiękne, niektórzy z Was stwierdzą, że sztuczne - i bardzo dobrze stwierdzicie. Lampy studyjne zawsze powodują wygładzenie twarzy, co wiąże się z nienaturalnym wyglądem, ale to chyba każdy wie ? :)
Pozdrawiam ciepło!

p.s Za zdjęcia odpowiedzialny jest Igor Władyka, na którego stronę serdecznie zapraszam:) KLIK






KOSZULA - SHEINSIDE shirt
BRANSOLETKI - F&F bracelets
SPÓDNICA - PIMKIE skirt


Uprzedzając pytania: makijaż robiłam ja, nie używam czerwonej szminki na co dzień tylko do sesji albo od Święta :-)

30 komentarzy:

  1. Zdjęcia fajne, ale makijaż mi się niestety nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety musi nad nim popracować bo szpeci :/ przez tą czerwoną szminkę wygląda jakby nie miała ust :(

      Usuń
  2. dobrze że zatrzymałaś tą spódnicę. Wyglądasz kobieco;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie :) Muszę rozejrzeć się za tymi bransoletkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje!:*

    p.s dzieki za opinie co do makijazu:) mi sie bardzo podoba do zdjec :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie widać Cię od stóp do głów, bo wyglądasz b. ładnie! Całe połączenie makijażu z tym setem nadaje taki elegancki look - coś w twoim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja ;) ale nie powinnas malowac ust na czerwono, bo masz za male i wyszły dwie cieniutkie kreseczki zamiast warg

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałam kupić tą koszulę ale w końcu zrezygnowałam :<

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne zdjęcia, takie ostre i ogólnie bardzo ładnie wyszłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniały zestaw, bardzo elegancki

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż Ci wyszedł :D Wyglądasz olśniewająco !:):*

    OdpowiedzUsuń
  11. spódnica na pewno wygląda ślicznie bo na zdjęciach mało ją widać:) cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. greattttttt look on you!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Całość b.ładnie, jedyne co mnie razi to mocny makijaż, czerwone usta i ta mega krecha - dla mnie NOT! Myślę, że wyglądałabyś lepiej w jakimś subtelniejszym makujażu. Pozdr :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem wszystko do siebie pasuje w tej stylizacji. Do takiej spódniczki czerwona szminka jest jak najbardziej ok.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudnie wyglądasz ! :)

    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw, zdjęcia booooskie! :) wyglądasz jak modelka :* modelko! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładnie !!


    podoba mi się ten look :)

    piękna spódnica i bluzeczka też !



    Pozdrawiam serdecznie


    Marcelka Fashion BLOG



    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygladasz przepieknie, elegancko i z klasą. Makijaż fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. even i don't understand a word, i really LOVE the outfit.
    I think the snake print is some kind of difficult to style well,
    but you did ;)

    Liebst
    Franzi

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale elegancki look. :) Super! :) Masz piękne brwi.

    Zapraszam na nowy post z czerwonymi spodniami:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. genialnie wyglądasz! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx