2 lipca 2012

Najlepsi przetrwają Wszystko!

Hej Kochani! Dziś chciałam się z Wami podzielić informacją na temat konkursu, który w weekend ruszył na fan page'u JIM BEAM - znanej marki produkującej Whisky - przyznam, że mojej ulubionej.. ;-)

Do wygrania są świetne rowery miejskie zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn - każdy kosztuje ok. 2000 złotych, tak więc jest o co walczyć.  Poza tym każdemu z Nas przyda się trochę ruchu! :-)





Co trzeba zrobić, by wygrać któryś z tych oldschool'owych rowerów?


WEJDŹ DO APLIKACJI KLIK  - na wejściu powita Cię świetna muzyka, która wprowadzi Cię w klimat gry..



ZAAKCEPTUJ REGULAMIN I NACIŚNIJ GRAJ ;-) NA KONIEC JADĄC NA ROWERZE PODRZUĆ (używając spacji bądź lewego przycisku myszki) JAK NAJWIĘCEJ GAZET WPROST POD DRZWI DOMU ;-) 
TYLKO PAMIĘTAJ - RZUCAJĄC KOMUŚ GAZETĄ W OKNO TRACISZ PUNKTY!



NA POCZĄTKU GRA PODPOWIADA ŻEBY RZUCAĆ, ALE PO CHWILI PODPOWIEDZI ZNIKAJĄ, WIĘC MUSISZ BYĆ CZUJNY ;-) UWAŻAJ, BY NIE TRAFIĆ W AUTO - TO TAKŻE "WANDALIZM" W GRZE ;-)) 




AJ, 150 PUNKTÓW - NIE POSZŁO MI ZBYT DOBRZE. MOŻE TOBIE PÓJDZIE LEPIEJ? RUSZYŁA DOPIERO 1 EDYCJA, A BĘDZIE ICH AŻ 7 TAK WIĘC NIE ZWLEKAJ! :-)

POWODZENIA :*

7 komentarzy:

  1. ja bym miała stracha, że taki rower mi zaraz gdzieś ukradną :P ale piękne są

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także mam coś dla Was - rozdanie - szczegóły u mnie - pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja mam takie pytanie czy to Ty np. nawiązałaś wspołprace z oasap czy to firma zglosila sie do Ciebie? sama zastanawiam się nad blogiem i wolę się zorientowac na jakich zasadach sa nawiazywane wspolprace

    OdpowiedzUsuń
  4. nie działa link :/

    OdpowiedzUsuń
  5. ten link z grą mi nie działa;/ jak klikam to przenosi mnie na główna stronę facebook'a...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx