30 lipca 2012

NOWY LAYOUT ORAZ DOMENA ;-)



W końcu nastąpiła wiekopomna chwila - mój blog przeszedł na domenę www.love-makeup-fashion.pl oraz zmienił swój wygląd. Jest już prawie tak jak sobie wymarzyłam - a moje marzenia nigdy nie były proste i łatwe w wykonaniu czy zrealizowaniu. Najważniejsze możecie już podziwiać - popielato-różową kolorystykę, która spodobała mi się dużo bardziej niż poprzednia -surowa aczkolwiek klasyczna wersja.
Na dniach pojawi się równiez widget z najpopularniejszymi postami, a te z prawej strony znikną.

Jak Wam się podoba nowy wygląd bloga?:) Ja jestem zachwycona!

Przy okazji jedna fotka ze spotkania z dawno niewidzianą Livką:* Następnym razem Wam ja pokaze, a jest na co popatrzec ;)*




14 komentarzy:

  1. Blog wygląda P R Z E P I Ę K N I E ! ! ! Jestem zachwycona! *_______*

    OdpowiedzUsuń
  2. r♥e♥w♥e♥l♥a♥y♥y♥y♥j♥n♥i♥e!

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie zmiana na lepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) zdecydowanie lepiej, choć poprzednia wersja też była urocza :) gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny wyglad! bardzo do ciebie pasuje :) uwielbiam Twojego bloga. pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. jescze jedno pytanie - gdzie farbowalas wlosy lub jakich farb uzylas bo bardzo mnie to interesuje masz piekny kolor :) anonim powyzej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna zmiana ! :)
    Jest kolorowo i ciekawie :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też uważam że zmiana na lepsze;)

    pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne Twoje zdjecie :)) super nowy wyglad wyglada bardzo profesjonalnie :) pzdr

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx