24 lutego 2012

New in - sheinside.com

Hey! I finally got my package from sheinside. I'm in love, thank you Mary! The jacket looks great&the gift(scarf) is so beautiful. It's so nice of you xx 

You can buy it here CLICK

Heels are from Stradivarius ;-))

_________________________________________________________________________

Hejka! W końcu doczekałam się mojej paczki od firmy sheinside - powiem szczerze bardzo mi było miło gdy napisała do mnie Mary z propozycją współpracy, którą oczywiście z chęcią przyjęłam :-)) Troszkę się naczekałam na paczkę, ale za to dostałam dodatkową rzecz - szalik z motywem panterki z Zary! Ach, dziękuję sheinside! :* Kurteczka ( KLIK jest idealna na ten przejściowy okres jaki teraz mamy ;-))
Jeszcze tylko dojdą mi przesyłki od schaffy,mosquito i oasap i wiosnę powoli można zaczynać ;-)) 

p.s Buty są ze stradivariusa jeszcze z przecen (kupione 1,5 mies.temu za 99zł) ;-)

Buziaki! xxx







Jeszcze fejsik dla Was na koniec! :P buziaki :**



22 komentarze:

  1. Piękna kurteczka i buciki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurtkę po prostu z chęcią bym ci ukradla;D a buciki są prześliczne<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się szal z motywem panterki:D ale jak przeczytałam na FB że to z męskiego działu byłam w szoku:O. Kurteczki pozazdrościć:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zajebiste buty uuu *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. buuuciki śliczne :))))

    ale najładniejsza jest buźka ;) :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. super zestaw :)) szczególnie buty

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. I bardzo to pasuje do Twojego stylu moim zdaniem :)
    Pozdrawiam
    Sol

    OdpowiedzUsuń
  8. oj te butki są świetne nadal ubolewam, że nie mieli już mojego rozmiaru:(
    bardzo fajny blog - obserwuje! ;D

    pozdrawaim i zapraszam:
    http://mystiskfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ramoneski z kożuchem sa obledne
    taki ładny blog, aż dodałam ;), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Te szpilki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. butki ze stradivariusa:D
    cudne:D
    kurteczka świetna:D

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniałe buty! :)
    http://foreveroldschool.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx