15 lutego 2012

New in! LUTY

Hey There! Thanks for so many nice comments lately - it gives me power&motivation to be here! 2nite I wanted to show you new things in my closet :)



______________________________________________________________________________


Hej Wam! Dziękuję za tyle miłych komentarzy pod ostatnimi postami - to daje siłę i motywację, by być tu dla Was :) Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka nabytków, które zakupiłam w przeciągu miesiąca (resztę kiedy indziej :P)



1. Klasyk, który powinien się znaleźć w szafie każdej kobiety - uniwersalny, ponadczasowy beżowy trencz. Ja wzięłam nieco odmienioną wersję, bo z czarnymi wstawkami, ale ten przypomina mi bardziej Burberry, które kocham <3


Classic that every girl should have - I love this combination with black, it reminds me Burberry <3







2. Hit tego sezonu: różowe spodnie z h&m (79,90!)  - czerwone z Zary niestety po roku(niecałym) używania wyciągnęły się na kolanach i rzadko je już noszę. Zastanawiałam się na początku nad czerwonymi cygaretkami również z h&m, ale jakoś dziwnie wyglądały?



Must have this year - coloured pants from h&m 




Po lewej różowe (wiem, że nie widać:P)





Widzicie tę bluzkę? Nabyłam ją dziś w Unisono za 159 zł. Zapłaciłam tylko 59 zł, ponieważ wygrałam ostatnio w konkursie Unisono i taką przesyłeczkę dziś otrzymałam:


Can you see this blouse? it's from Unisono and I bought it for a gift card I won :)







W jednej z torebeczek znajdowała się karta podarunkowa na 100 zł :) Dziękuję Unisono! <3 


Bluzeczka jest idealna na lato do krótkich szortów czy do obcisłych rurek tak jak na zdjęciu. :)


Pozdrawiam serdecznie! ALEX

15 komentarzy:

  1. super rzeczy :) też kupiłam beżowy trencz, ale dwurzędowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej podoba mi sie ta bluzka ; ) świetnie pasuje do twojej urody : )

    OdpowiedzUsuń
  3. chcę takie rurki zestaw jest po prostu nieziemski a ty jestes strsznie sliczna;D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdobycze;-) też zamierzam zaopatrzyć się w podobny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale boski płaszcz <3 zawsze o takim śniłam;) Piękno !:) super wyglądasz;] Pozdrawiam i zapraszam do oceny mojej karki;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaszczyk jest świetny i daję mnóstwo możliwości! Świetny zakup:)

      Usuń
  6. też nastawiałam się na trencz na początku jesieni, ale kurtka w tym kolorze wygrała - trencz nie zawsze będzie pasował niestety do każdego obuwia, ale jeśli sie uda na wiosnę i tak sobie sprawię!
    pozdrawiam, N.

    OdpowiedzUsuń
  7. bluzka najbardziej przypadła mi do gustu, bo sama czegoś takiego szukam ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ladne rzeczy, beda super na wiosne/lato :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już uwielbiam te spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zakupy! Bardzo fajny blog! Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. bluzka mistrzostwo świata!:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx