12 lutego 2012

Sorry for Party Rocking OUTFIT

Hey There! I noticed you didn't like posting comments when it's not about fashion, so 2nite an outfit post. I was partying yesterday (do not ask about my party :| ) As my friend said "You look different, not like you" and she was right. I Usually wear short dresses at the parties, but I felt so comfortable like that. I hope you like it xxx



_________________________________________________________________________________

Hej Wam! Widzę, że nie lubicie komentować postów z recenzjami filmów, tak więc dziś post outfitowy. Byłam tak wczoraj na imprezie  i jak to stwierdziła moja Kaczka (pozdrowienia:*:D) "jakoś nie wyglądasz jak Ty" :) Miłego wieczora kochani!:*** 













buty - deezee (shoes)
spodenki - new yorker
top - h&m (top)
kopertówka - stradivarius (clutch)







44 komentarze:

  1. buty są po prostu genialne!
    cudownie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie <3 ! ale masz nóżki :* :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przecudowny outfit <3 genialny poprostu !

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie:* świetna torebka:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! Seksownie, ale nie wyzywająco. A szpileczek szkoda, mam nadzieję, że aż tak bardzo nie ucierpiały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od jakiegoś czasu zaczęłam się nosić mniej wyzywająco, wiesz ten wiek :D :**

      Usuń
  7. Świetnie wyglądasz, buty i spodenki - cuda !! :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, cudownie brak słów :-) oddaj nogi :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw , bardzo podobają mi się spodenki i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty są mega *.*
    Cała stylizacja jest świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko BOMBA! ale ja z racji iż Bóg nie obdarzył mnie ładnymi nogami wybrałabym dłuższą spódniczkę do tego :) i niestety nie mogłabym nałożyć tych cudownych butów z DeeZee - zresztą żadnych szpilek od nich bo nie mają mojego rozmiaru mikro ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądasz :))
    Twoje włosy są MEGA! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko! powiedz, że buty nie ucierpiały jakoś bardzo? ;p
    mega wyglądasz ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no trochę, obcas jest lekko brudny i widzialam male plamki po drinku, w sumie po drinkach, bo niekt%re %os%by nie potrafily utrzymac drinka w reku :PPP Dzieki Emilka i Wszystkim za komentarze! Nie chce sztucznie nabijac ilosci komentarzy, wiec juz ostatni zostawiam:P:&*

      Usuń
  15. ślicznie wyglądałaś. :) buty wygodne .?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygodne, ale do czasu. Ja dużo latałam i tanczyłam i podbicie mnie strasznie bolało. Muszę zaaplikować miękką wkładkę i na pewno będzie ok. Plusem jest to, że nie obcierają w żadnym miejscu :)) Dziękuję;*

      Usuń
  16. Rewelacyjnie dobrany zestaw a buty mistrz!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, fajnie:) A powiedz Olcia, że miałaś rajstopy, bo w sobotę mróz był niemiłosierny:P Masz + za pisoenkę- LMFAO to mój ukochany zespół, a za niecałe 2 tyg. jadę na ich komcert:D

    OdpowiedzUsuń
  18. pewnie, że miałam! takie rzeczy tylko za nastolatki się robiło :PP tez ich uwielbiam! są maxymalnie pozytywni :D

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystko świetnie wygląda i idealnie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwsze zdjęcie jest piękne- chłopak się sprawił:) swietnie wyglądałas:) buciki cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny set:) buty są boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajny zestaw :) spodenki świetnie podkreślają Twoje zgrabne nogi :) a buty masz niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny zestawik!!! Noooogi masz po samą szyję!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny zestaw, faktycznie szkoda takich jasnych bucików na imprezę :(

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. zakochałam się<3
    przepięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądasz naprawdę dobrze. choć osobiście w sezonie zimowym nie odważyłabym się na taki negliż.
    bluzka i buty rewelacyjne. BARDZO KORZYSTNY ZESTAW :)



    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny zestaw! Szczególnie torebka!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystko super do siebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Swietna bluzka i spodenki!

    OdpowiedzUsuń
  30. powiedz mi proszę, czy te buty mimo 14 cm są wygodne i stabilne ?
    gdyż zastanawiam się nad ich zakupem i nie wiem, czy dam radę w nich chodzić.
    dotychczas w najwyższych jakich chodziłam miały 11-12cm. czuć dużą różnicę w tych 14cm?
    będę wdzięczna za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ależ już mówię :P Są bardzo wygodne, ale podbicie mocno boli jak dużo chodzisz, tańczysz..ja planuję kupić wkładkę żeby było bardziej miękko:P ;-))

    OdpowiedzUsuń
  32. Oczy masz ładne, aaaa, ciuszki też niczego sobie ;) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx