22 lutego 2012

Niecodzienny gadżet - muffin & ciasteczkowy potwór witają! ;-))

Lately I was asked to check a funny gadget - roller. It's made to help us with the cable we have left. You can see all in the photos. You can buy it here - CLICK



__________________________________________________________________________________


KONKURS - ZGARNIJ BON DO H&M!

Hejka! Ostatnio dostałam propozycję przetestowania całkiem fajnego gadżetu - rollera. 

Co to jest i z czym to jeść?


- Roller służy do ułatwienia sobie życia poprzez zawinięcie zbędnego kabla do środeczka - przydatne jeśli nie lubimy zwisających kabli i przy okazji jesteśmy gadżeciarzami.

Mi od razu wpadł w oko muffin z posypką oraz ciasteczkowy potwór, który btw. ujął mnie już dawno w Shreku tekstem o "lukrowanych guziczkach".


Na niektórych zdjęciach zgniotłam rollera żebyście wiedzieli w jaki sposób chowam kabel do środka. Jak widać po zdjęciach pałam do tego gadżetu  tak ogromną miłością, że puszczałam mu buziaki :P












GADŻET MOŻECIE NABYĆ TUTAJ -> ROLLERSHOP









11 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx