9 lutego 2012

Są zdjęcia, które się po prostu lubi.

There are pics that you like - just like that. They can remind u about the things u liked, about moments you enjoyed in yoyu life, about the best time of your life. I want you to understand idea of this post - I want to show you pictures that were/are important to me :) I hope u like it xxx


______________________________________________________________________________


Nawiązując do tematu - nie macie tak, że pewne zdjęcia bardzo lubicie, bo kojarzą Wam się one z jakimś miłym  wspomnieniem/doświadczeniem? Z okresem życia, który jest dla Was bardzo ważny? Chciałabym żebyście zrozumieli/zrozumiały mój zamysł umieszczenia różnych fotek w dzisiejszym wpisie. Mam nadzieję, że chociaż troszkę się Wam spodobają. :) 


WITAM NOWYCH OBSERWATORÓW!:) MAM NADZIEJĘ, ŻE BĘDZIECIE TU CZĘSTO ZAGLĄDAĆ :):*



















Starocie, nowości i inne :)  Mam nadzieję, że trochę Wam to pomogło mnie bliżej poznać :)

15 komentarzy:

  1. 3 zdjęcie słodkie :D

    Ja często przeglądam jakieś stare zdjęcia - wracają wspomnienia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, na każdym zdjęciu śliczna :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo kolumny z Parku Guell w Barcelonie? ;) Prze piękne miejsce! Byłam tam w 2001roku ale widoków nigdy nie zapomnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach ten zachód słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz w każdej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia ;-) masz świetny styl!
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog ;)!

    http://apparel-hunter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jesteś sexy na tym 2 zdjęciu ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D szkoda, że moja cera już tak nie wygląda :)) :P

      Usuń
    2. masz piękne włosy ;D
      zapraszam do mnie ;) nowa notka .

      Usuń
  9. super Olcia wyglądasz :)
    a zdjęcie to piękne wspomnienia;*

    OdpowiedzUsuń
  10. nie ma jak odkurzyć pare starych zdjęć xD osobiście uwielbiam przesiadywać i przeglądać zdjęcia, choć muszę przyznać że zawsze większą frajdę sprawia mi ich oglądanie w rzeczywistości, choć powoli chyba zaczynam się przestawiać :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx