3 lutego 2012

..We're gonna rock down to Electric Avenue and then we take it higher... OUTFIT.

Hey! 2nite only pics, cuz 2moro I have to wake up so,so early... xxoxo


_______________________________________________________________________________


Hej! Dzisiaj wieczorem zostawiam Was jedynie ze zdjęciami bez większych wywodów, bo muszę wstać o 4:45 i tłuc się 3 godziny do Poznania na bardzo ciekawe zajęcia :) No ale już w niedzielę spotkanie bloggerek. Malta godz:12:00 Która z Was będzie? :*















sweterek - zara(sh) sweater
koturny - fleq (wedges)
futerko - mohito (fur) %%
skórzane spodnie - new yorker (pants)
torba - allegro (bag)
pierścionek - glitter (ring)
kolia - parfois (necklace)
okulary - prezent (glasses-gift)


JAK WAM SIĘ PODOBA? PRZY OKAZJI: BYŁAM BEZ ODZIENIA ZEWNĘTRZNEGO, BO WŁAŚNIE WYSZŁAM Z GALERII I NAPRAWDĘ NIE BYŁO MI ZIMNO. PODKOSZULKI ROBIĄ SWOJE ;-)) MIŁEGO WIECZORU :*

29 komentarzy:

  1. no no no prawdziwa dżaga;) do zobaczenia na jutrzejszych zajęciach:) p.s. zdenerwuję cię- ja jutro wstaję o 9.00:D

    OdpowiedzUsuń
  2. koli i futerko <3

    bardzo mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja i tak bym zmarzła ;p
    Zarąbiście wyglądają te spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny naszyjnik, calosc podoba mi sie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz super!ale ja bym zmarzła tylko tak ubrana;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Elegancko, rzec by można- klasycznie:) Futro lubi skórę- to widać (patrz: zdjęcia wyżej)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ale celebrytka :))
    Dla mnie okulary są tu przesadne, reszta bez nich wyglądałaby na 3x "wow" :D :*

    OdpowiedzUsuń
  8. A jak Ci się nosi te buty? Przy koturnach z wysoką cholewą częstojest problem, że się marszczą przy kostce, też swoje musisz poprawiać czy to ja jestem taka nieudana?

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna futerkowa kamizelka ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie no, fajne połączenie.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. masz bardzo fajnie uczesane włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny set, kamizelka jest napewno bardzo ciepła :)

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że znalazłam tu kogoś z Poznania. Akurat zbieram materiał do pracy magisterskiej... jeśli miałabyś chwilę to będę wdzięczna za wypełnienie ankiety [link znajdziesz w najnowszej notce na moim blogu]. będę ogromnie wdzięczna za jakąkolwiek pomoc :)
    Znam ten ból, też często się tłukę pociągiem do Poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. masz świetny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  15. swietne futerko:)

    zapraszam do siebie http://sparkle-asleep.blogspot.com/ i zachęcam do obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne futerko! uwielbiam skórzane spodnie !
    Pozdrawiam Anex. Zapraszamy SilesiaStreetLook :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz w tym warkoczyku ;)
    a spodnie mnie urzekły! myślisz, że jeszcze znajdę takie w sklepie?;>

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny zestaw :) genialny futrzasty bezrękawnik <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx