2 lutego 2012

OUTFIT post. Burgundowy sweter, cieńki cekinowy top + shopper bag = ??? :-)

I'm able to do everything - even go to take some DIY photos and find out that I'd left memory card in home. 0_0 But as you can see I made some in my room, in the background my newest love - stand for my clothes <3 I hope you like the outfit which is made mostly from sales things :) enjoy xx


__________________________________________________________________________________

Wyjść na dwór na zdjęcia i zorientować się, że w aparacie nie ma karty sd? Bezcenne. A jakie zadowolenie po przejściu sporego kawałka gdzie jest idealne miejsce na robienie sobie samemu zdjęć w taką pogodę! Brrr wyobraźcie sobie jaka zła na siebie byłam, no ale takiw rzeczy tylko Ola potrafi :) Wróciłam grzecznie do domku gdzie cyknęłam kilka DIJAJEJÓw (jeśli ktoś nie jest zorientowany co miałam na myśli:DIY = do it yourself czytaj słit focie robione samemu) na tle mojego nowego stojaka na ubrania. Pochodzi on z Leroy Merlin, a jego koszt to 45 zł? Kupiłam dwa i już powoli kompletuję wieszaki jak widać ;-) Wszystkich butów nie mogę wyciągnąć, gdyż jak dobrze wiecie buty lubią się brudzić, kurzyć, wywalić :D Mam nadzieję, że zestaw z nowościami: sweter 30 zł kappahl %%, top 59 zł nowa kolekcja h&m, futrzany 'szal' 20 zł cropp się Wam spodoba! Buziaki :** 



Powiedzcie co myślicie o zdjęciach w domu np. na tle tego stojaka? Szczerze przeszkadza Wam to czy jest ok ? :-)
















sweter - kappahl (sweater)
top - h&m
jeansy - americanos (jeans)
koturny - fleq (wedges)
torba - allegro (bag)
pierścionek - ring (edibazzar)




Taki sweter powinna mieć każda kobieta - wygodny, ciepły w pięknym kolorze. Jeśli cena to 30 zł to nie ma się nad czym zastanawiać. Pierwotna przekraczała bodajże 100 zł, więc sądzę, że jest to jeden z moich najlepszych łowów. Oczywiście znalazłam też inne perełki, ale to innym razem ;-)



KTÓRA Z WAS BĘDZIE NA SPOTKANIU BLOGGEREK W POZNANIU 5EGO W MALCIE? KOGO POZNAM :*?

16 komentarzy:

  1. Dzisiaj zastanawiałam się ale u mnie został tylko rozmiar 50 czyli z 2-3 za duży ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam w szafie chyba żadnego swetra, ale to moja znienawidzona częśc garderoby, nawet nei wiem dlaczego w sumie^^ Uwielbiam twoja torebke i bluzke ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. stojak przeszkadza

    OdpowiedzUsuń
  4. ten top mi się bardzo podoba :-) sweterek również fajny :-)

    Pozdrawiam :-) i wrócilam do blogowania :-)
    http://pieces-of-me-justyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wieszak jest spoko ;D
    gdybym miała więcej miejsca w pokoju... :D
    Stylizacja nie w moim guście, ale wszystkim się nie dogodzi :) super paznokcie, co to?

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne sweter! <3

    Zapraszam do mnie
    http://fashion-whoknow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. sweter śliczny. Obczaiłam szybko pierścionek - chyba się skuszę, bo widzę, że wygląda dużo lepiej niż to, co pokazują na stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale pięknie wyglądasz, nieziemsko pasuje ci czerwona szminka!

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba lepiej by wyglądały zdjęcia na tle jakieś pustej ściany, bo wieszak rozprasza... ach, ten kolor swetra! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten sweter świetnie Ci pasuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bluzka bardzo ładna ,pobłyskuje co mi się podoba :) a taki wieszak na ubrania fajna rzecz :)
    Pozdrawiam Ania. Zapraszamy SilesiaStreetLook :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny sweter! :D Uwielbiam takie dlugie ciepluchy ;)
    A co do zdjęć - super :) Niestety pogoda teraz nie sprzyja na jakiekolwiek focenie w plenerze, gdyż grozi to drgawkami przez resztę dnia :P - przynajmniej u mnie ;)

    http://shizunia-redhead-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx