19 lutego 2012

PINK barbie Pants & Rome Tee

Hey there! It's been a while since the last post outside. Pink pants are new in my closet just like this tee - can you see the print ? I love it <3 We all know that pink looks perfectly combined with gray - I hope you like it xxx


____________________________________________________________________________________


Hej kochani! Dawno nie było postu robionego na dworze, więc jak tylko temperatura podskoczyła na plusową namówiłam chłopaka na zdjęcia - po raz drugi je robił, niechętnie, ale efekt jak widać ;-)



Spodnie wnoszą wiosnę do zestawu - bardzo mi się spodobały już od początku, ale miałam spore obawy co  ich koloru. Kiedyś ubierałam się głównie na różowo, a ten etap mam już za sobą... Dlatego tak myślałam nad tymi spodniami - ale sądzę, że wyszło całkiem nieźle? Marynarka od Mosquito idealnie kontrastuje z kolorem spodni - nie od dziś wiadomo, że fuksja i szary bardzo do siebie pasują. Torebka idealnie pasuje do łatek na rękawach marynarki, a buty i zakolanówki miały lekko odwrócić uwagę od intensywnego koloru spodni. 
Bluzeczkę znacie z poprzedniego wpisu, pochodzi ona ze sklepu Unisono - ma rozmiar L, ale jej fason jest oversizeowy, więc i rozmiar nie stanął mi na drodze zakupienia jej ;-)
Miłej niedzieli, ja zaraz wybieram się na mecz Zastalu! Hej ;**










marynarka - mosquito (blazer)
spodnie - h&m (pants)
kozaki - stradivarius (shoes)
zakolanówki - new yorker (socks)
bluzka  - Unisono (tee)
zegarek - Michael Kors (watch)
bransoletka - edibazzar (bracelet)

33 komentarze:

  1. cudownie wyglądasz Kochana! spodnie boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja :-) torebka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm, z kozakami i zakolanówkami zestaw wygląda bardzo ciekawie, duży plus!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam luźne, niezobowiązujące bluzki i marynarki, super zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super torebka i oczywiście stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście nie przepadam za tego typu zestawami, ale twój ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta torba jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się wzór na bluzce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochałam się w kolorze spodni i w tej torebce *,*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja:) a spodnie mmm boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam się w tej stylizacji!!! jest po prostu nieziemska<3 i te kolorki świetnie ze soba połączone

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny zestaw i ten wyrazisty akcent na spodnie;) Piękna torebka;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz, spodnie nadają koloru całej stylizacji :)
    u ciebie w ogóle nie ma śniegu :)

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. super wyglądasz, piękna bluzka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zestaw:) Spodnie fajne nie wyglądają kiczowato wręcz przeciwnie:) Bardzo podoba mi się też Twoja torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Ko-ara (sklep w Malcie -Pzn), ale widziałam też na allegro ;-)

      Usuń
  17. Dziękuję za tyyyle miłych komentarzy :**!!

    OdpowiedzUsuń
  18. te spodnie mi się marzą!:) śliczna masz tą bluzeczkę- te dwie rzeczy poproszę do mojej szafy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. spodnie są cuuuuuuuuuuuudowne :)

    kozaki i torebka oczywiście też :)

    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. odmłodziłaś się ;D haha żartuję, super wyglądas :)

    OdpowiedzUsuń
  21. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=24648109

    dodałam Cie do obserowowanych
    bardzo podobają mi się twoje włosy super miks kolorów
    ładnie przechodzą.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz cudownie!! Kolor spodni faktycznie daje po oczach ale świetnie go zrównoważyłaś marynarką w której się zakochałam!! Ach...wiosna..wiosna!
    Pozdrawiam**

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe stylizacje, super spodnie....masz bardzo lady kolor wlosow:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. hej.. ja mam małe pytanko.. czy na tej stronie http://www.wholesale-dress.net/jewellery-c198 złoto i srebro są prawdziwe ? czy pozłacane i posrebrzane ?

    OdpowiedzUsuń
  25. super stylizacja chce wiosny!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny zestaw! fajnie wyglądają te zakolanówki ;)))

    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne masz włosy tak fajnie sie wspólgrały z tym rózem na spodniach ; )

    OdpowiedzUsuń
  28. Zegarek na tym zdjęciu bardzo mi się spodobał. Prowadzę blog poświęcony takim cudeńkom, które lubią nosić dziewczyny i chciałbym zapytać czy przyślesz mi jego zdjęcia? Najfajniejsze byłby by zdjęcia zegarka na nadgarstku. Twarz właścicielki również jest mile widziana. Mail znajduje się na blogu ale dla zasady tu tez go zapiszę.

    Adres bloga: http://krainazegarkow.blogspot.com/

    Mail: krainamodnychzegarkow@interia.pl

    Jestem zainteresowany dużymi gadżetami takimi jak ten :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Trafiłam tu przypadkowo i...wspomnienia. Miałam też wciagane stradivariusy ale sprzedałam. Miały świetny look, ale tak cieżko się ściagały, że sama ledwo dawałam rady. Z Twoimi też jest taki problem, czy to tylko moje wysokie podbicie?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx