23 lutego 2012

Skirt in winter? Yes, if it's 10 degrees! ;-))

Hey there! Today something not typical in winter - skirt. As we have 10 degrees everything is possible (of course tights are necessary). You could see my heels before (you can buy it here, very cheap and great CLICK ) 




Heya! Dzisiaj nietypowo, bo w spódniczce - w końcu mamy 10 stopni na plusie (oczywiście rajstopy to podstawa). ;-)
Czerwone szpilki już widzieliście, ale dla tych co widzą je po raz pierwszy - tutaj link gdzie można je kupić KLIK


Połączenie dość nietypowe jak dla mnie, no ale moda jest od tego, by się nią bawić! Nic więcej już dziś nie napiszę, bo miałam dość ekscytujący dzień i ciężko mi zebrać myśli.


WZIĄŁEŚ/WZIĘŁAŚ UDZIAŁ W KONKURSIE? JEŚLI NIE TO KLIK










szpilki - wholesale-dress (heels)
spódniczka - stradivarius (skirt)
kopertówka - stradivarius (clutch)
naszyjnik - edibazzar (necklace)
koszula - f&f (shirt)




P.S KTORAŚ Z WAS PODJĘŁA WSPÓŁPRACĘ Z OASAP? CZY WIECIE CZY NP. PRZYZNANE MI "KREDYTY" MOGĘ ODŁOŻYĆ I POCZEKAĆ NA KOLEJNE ŻEBY SIĘ ZSUMOWAŁY?;>

32 komentarze:

  1. Kopertówka podoba mi się niesamowicie ! żałuję, że sama jej nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  2. I love this outfit =D And it's amazing it's suddenly got warm here too, 15 degrees!! Although I don't want to go out without tights yet =D
    Following you now =D Follow me too?
    http://xrebelangelx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kopertowka rzeczywiscie - cudna! ale z Ciebie laska :D pewnie sie powtarzam, haha :D
    a jak tam lity i Twój zabieg na nich? :D wykonany?

    OdpowiedzUsuń
  4. ta spódniczka jest boska!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. wybrałabym chyba inny naszyjnik i bardziej matowe szpilki, ale poza tym b. fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. buty, spódniczkę i kopertówkę biorę!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. spodniczka mega wogole stylizacja super:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw :) Podoba mi się spódniczka i kopertówka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna spódnica, piękna koszula! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. haha chyba jakiś dziś 'spódniczkowy' dzień :)
    Wiele blogerek postawiło na mini i w tym ja, przy okazji spódniczka jest świetna. Bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  11. przepięknie <3 zakochałam się poprostu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz genialne buciki:) Trż chcę;PP

    OdpowiedzUsuń
  13. Baardzo mi się podoba! ;)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo przyjemny zestaw, buty przełamują wygląd grzecznej uczennicy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super spódniczka ;) i ja u siebie mam dzisiaj spódniczkę ;)
    pozdrawiam kochana ;***************

    OdpowiedzUsuń
  16. ależ mi się podoba Twój zestaw :))

    OdpowiedzUsuń
  17. spódniczka jest genialna! świetny zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie, uwielbiam to połączenie spódniczki z koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  19. spódniczka jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak tylko spojrzałam na pierwsze zdjęcie, od razu przyszła mi na myśl Blair Waldorf - szyk, elegancja, seksapil ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no taki komentarz to ja sobie mogę w ramkę oprawić hahah :D***

      Usuń
  21. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie wyglądasz!!!!


    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. szaleje za bluzka i spódnicą ;> swietnie wygladasz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx