26 lutego 2012

Aviator jacket & leo OUTFIT




Hey dear readers! How's your nite? 2nite I have for you an outfit with two new ins - Topshop aviator jacket&Zara scarf (both are from sheinside.com   - you can find so many wonderful things in there, i'm in love in almost everything! xx)
 I like combination of these socks with boots - it looks perfect with my bew jacket <3 I'm so glad it's sunny - people are happy and everything seems to be better! Have a nice nite xxx

____________________________________________________________________________

Hej Kochani! Jak tam mija wieczór? Dzisiaj mam dla Was zestaw z dwoma nowościami - kożuszkiem z topshopu i szalikiem z Zary (obie rzeczy pochodzą ze sklepu sheinside.com w którym znajdziecie dosłownie wszystko - można się zakochać w prawie wszystkim;-)). Ostatnio spodobało mi się połączenie kozaków z szeroką cholewką z zakolanówkami, które idealnie kolorem wpasowały się pod kurteczkę ;-) Cieszę się, że w końcu wychodzi słońce, bo i ludzie się robią radośni i chce się wychodzić na dwór. Pozdrawiam ciepło i przypominam o konkursie gdzie do wygrania bon na 50 zł KLIK


Przy okazji mini-konkurs na facebooku - więcej info KLIK









kurtka&szalik - sheinside (jacket&scarf)
torebka - ko-ara
sweter - zara (sweater)
okulary - glitter (sunnies)
pierścionek -h&m (ring)
buty - stradivarius (shoes)



 PODOBA WAM SIĘ TAKIE POŁĄCZENIE? HOW DO YOU LIKE IT? xx


36 komentarzy:

  1. dooobre buty bejbe! :D dobrze Ci w tych okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz:)

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. PIĘKNIE!!! :) Wyglądasz przeslicznie!!!! :)
    Cudne zdjęcia ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurteczka bardzo mi się podoba- idealna na okres przejściowy:) kozaki bym Ci ukradła- polowałam na nie na przecenach zimowych ale już nie było mojego rozmiaru;(

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny kożuszek

    OdpowiedzUsuń
  6. A mozna wiedziec z czego jest ta korteczka?Czy jest to eko skora czy naturalna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że można!:P raczej eko, bo cena to 57 dolarów ;-) ale akurat to nie ujmuje jej uroku, ja się zakochałam ;-)

      Usuń
  7. kurtka i torba są zniewalające;D

    OdpowiedzUsuń
  8. hey! I really like your blog and your style. what do you think about quality of this jacket? is it worth buying? it looks really nice, but I'd prefer to ask someone who has it. I'm following you now, Anna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello Anna! Of course it's worth it! It's not the real leather, but the quality is very good! Do not hesitate to buy it!! Here you have the link:

    http://www.sheinside.com/Autumn-Winter-Cool-Fashion-Suede-jacket-p-77775-cat-1735.html

    Thank you for nice words, that's so nice!xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne buty :)

    Mam już taką ochotę na odrobinę ciepła i dłuuugi spacer... :D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo przyjemne odcienie brązów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie, świetny kożuszek:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! :)) ja potrzebuję takiej kurtki na "teraz" :))

    OdpowiedzUsuń
  14. great outfit you put together...
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, uwielbiam połączenie brązu z niebieskim, więc dla mnie idealny zestaw!
    Uwielbiam ten pierścionek :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. okulary i kurtka mnie zachwycają ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. no no, super zestawienie! świetna kurtka, buty, torba i szalik <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ni to elegancką ni to z klasą.
    trochę tanio to wygląda niestety, nie wiem czy to wina twojego zmanierowania na zdjęciach i

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam taki styl ! świetny blog :)
    + do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja;)
    najbardziej zachwyca mnie twoja torebka;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. zachwyca mnie Twoje włosy, ahh!!! <3
    zapraszam do mnie, jeśli się spodoba miło by było gdybyś mnie dodała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne połączenie kolorków, takie ze smaczkiem :) Przepiękne buty!

    Pozdrawiam,
    A.
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. kurtka i toreba sa niesamowite bardzo do mnie przemawiają ;D

    pozdrawiam i zapraszam:
    http://mystiskfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna kurtka i piekny kozak ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ZAPRASZAM NA GIVEAWAY!!!
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. i kurtka i buty i torba!
    podobają mi się!


    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  27. wow you look great! love your bag <3

    xx Daisy

    -> MY BLOG <-

    OdpowiedzUsuń
  28. piekne buty i torba ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx