16 lutego 2012

Red heels in my closet. OUTFIT










Red heels are girls' must have. Mostly they're the most important part of an outfit,but not today :) Hope U enjoy it xxx


Czerwone szpilki to podstawa każdej "kobiecej szafy" - najczęściej grają one główną rolę w zestawach, ale nie tym razem. Dzisiaj połączyłam je z pomarańczową marynarką oraz czarną sukienką z piórami(diy). Mam nadzieję, że się Wam spodoba ;)


buty - wholesale-dress (heels)
marynarka - mosquito (blazer)
sukienka - h&m + diy
zegarek - Michael Kors (watch)
pudełeczko - glitter (clutch)



31 komentarzy:

  1. Świetny kolor marynarki :) Był to hit zeszłego sezonu, a jeszcze lepiej sprawdzi się w tym sezonie w połączeniu z intensywnymi barwami :)! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! ale masz oldschoolowe radio na oknie! wybacz, ale takie moje zboczenie do klasykow <3

    no i oczywiscie bosko wygladasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale z Ciebie sexy dżaga :D:D

    świetna marynarka, muszę w końcu kupić jakąś w zdecydowanym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. szacun kochana :D rewelacyjny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super marynarka neonowa ! i mega szpilki sexy czerwone !
    zapraszam !!!
    Jeżeli lubisz nowoczesne tredny w modzie i jesteś miłośniczką High Hells
    serdecznie zapraszam cię na mojego nowego bloga o modzie i stylu...
    http://sweetessally.blogspot.com/ zapraszam do oglądania zdjęć i komnetowania !:) pozdrawiam serdecznie SWEETESSALLY
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. marynareczka mosquito:) mam identyczną tylko chabrową:) w czółenkach się zakochałam:)pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. i gdzie tak poszlas?

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczna stylizacja ;> mam taką samą marynarę!

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjna kopertówka!!!!!

    pozdrawiamy
    www.lenalona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sexy sexy!!! Buty obłędne!! Cały zestaw do schrupania;)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna sukienka i marynarka:) czerwone szpilki to must have:)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie kobieco! :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  13. Super!i Sexownie;) według mnie jedna z lepszych Twoich stylizacji,świetnie:)Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  14. och, jak elegancko, z jakiej to okazji? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne masz te szpileczki! I sukienka cudowna, pieknie na Tobie lezy!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne szpilki, i bardzo fajny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękna stylizacja:)
    dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  18. Aaa!! Zakochałam się w tym zestawie, jest taki sexi a jednocześnie klasyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny zestaw, sexi a zarazem klasyczny!

    OdpowiedzUsuń
  20. szpilki super i w ogóle cały zestaw niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. love your blazer and shoes! now following :)
    here's a link of my fashion blog:

    betweenracks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześlicznie wygladasz! :) szpileczki i marynarka cudne!

    OdpowiedzUsuń
  23. booosko wyglądasz <3
    strasznie Mi się podobają Twoje włosy!!!

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. suuuper szpileczki oddaj mi je!<3

    OdpowiedzUsuń
  25. masz super figurkę, pozazdrościć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny kobiecy zestaw :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  27. ładnie pasuje ci taka stylizacja:) A co do butów też muszę się zaopatrzyć w parę takich szpileczek:)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie wyglądasz!

    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx