6 lutego 2012

Spotkanie bloggerek - Poznań 5 luty :) Zapraszam!

Hello! 2nite I wanna present you  bloggers meeting that took place this sunday. It was really great, I loved it. The girls were so nice and so pretty&stylish. I'm gonna live you with pics so you could see that. xoxo

____________________________________________________________________________________

Dzisiejszy wpis jest prawdziwą perełką ;-) Po raz pierwszy byłam na spotkaniu bloggerek. Przyznam się, że miałam obawy, w końcu mam już 23 lata, a wczoraj chłopak uświadomił mi, że rocznikowo to 24. 0_o Jednak rozwiało je miłe grono dziewczyn, które stało pod wejściem do Malty z uśmiechem na twarzy, a później już było tylko lepiej. :) Na spotkanie wybrałam się z Kasią z Catherineline.blogspot.com (która btw jest wspaniałą osóbką <3). Łącznie było nas 8, ale dzięki temu mogłyśmy się lepiej poznać. Już nie wiem co napisać, bo Julka i Agata wszystko opisały (klikając na imię przejdziecie do ich relacji:p).Jedno mogę Wam powiedzieć - takie spotkania są fantastyczne, bo zdjęcia wszystkiego nie powiedzą - to jak dziewczyny są sympatyczne przerosło wszelkie oczekiwania! Pogadałyśmy, wypiłyśmy kawę, pośmiałyśmy się, poznałyśmy Radka "fotografa" znalezionego podczas jedzenia :DD Naprawdę było bardzo miło! Pozdrawiam Was serdecznie :*:* A dla tych, które nie mogły przyjść - zdjęcia, które mam nadzieję pozwolą Wam trochę poczuć klimat spotkania!:)



















Ciekawe blogów dziewczyn? Pod każdym zdjęciem zostawiam link :-)) :**


















A tu to chyba poznajecie ;-) ;-P 


I SZAFIARSKI OBOWIĄZEK ;-)


sweter - kappahl (sweater)

koturny - fleq (wedges)

pierścionek - edibazzar (ring)

naszyjnik - parfois (necklace)

torba - allegro (bag)




Zapraszam na blogi dziewczyn, bo naprawdę warto :D Was kochane serdecznie pozdrawiam, jesteście prześwietne :-):*****

18 komentarzy:

  1. Widać że musiało być fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. 23 lata to dużo? Kochana! My mamy z Leną znacznie powyżej (to znaczy ona nieznacznie, ale ja to juz pod trzydziestkę dochodzę! dziad!)i na tamten świat się nie wybieramy. jak będziesz keidyś w kato lub krk daj znac - zrobimy sobie spotkanie blogerek-seniorek :D

    I zaprasamy do siebie: lenalona.blogspot.com

    Ponaddwudziestoletnie górą! ;))))))

    Lona

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje kozaczko-koturny <3
    Przepiękne zdjęcia.

    Swoją drogą strasznie żałuję, że nie mogłam Was poznać :(

    Mam nadzieję, że taka okazja się jeszcze nadarzy :D

    PS. Dołączam do grona obserwatorów Twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda,że nie ma czegoś takiego u mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog :)
    z przyjemnością go odwiedzam
    zapraszam do mnie , mnóstwo inspiracji
    www.fpshoots.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Do następnego :*

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny sweter! ;]

    Już zaglądam do Twych koleżanek bo zdaje się że chyba nigdy u nich nie byłam ;]

    Też z chęcią wybrałabym sie na takie spotkanie tylko, że w Wawie ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie pięknie się prezentowałyście!

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę :(
    przejrzałam kilka stron twojego bloga i strasznie mi sie podoba. :)
    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj tam oj tam:) przesadzasz:) mam nadzieję do następnego:)

    OdpowiedzUsuń
  11. 23 to dużo? ja też już rocznikiem mam 24, ale dopiero w listopadzie;))wszystko dopiero się zaczyna;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę spotkania Olcia ;D
    pięknie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sprawa takie spotkania. Super wszytskie wyglądacie , napewno zwracałyście uwagę wszystkich facetów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie dziewczyny, oby tak dalej, w grupie siła.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx