12 stycznia 2012

PIERWSZY FILM :) ZAPRASZAM!

I'm so thankful you're here with me! I recorded something 4 you! xoxo
___________________________________________________________________________________

W podziękowaniu dla Was nagrałam pierwszy film... mam nadzieję, że będziecie wyrozumiali!:-) buziaki:*







Przy okazji co miałam na sobie ;) (zdjęcie z dnia wcześniej :D)



jeansy - americanos (jeans)
koszula - stradivarius (shirt)
pierścionek - edibazzar.pl (ring)
buty - venezia (shoes)
torba - z Turcji (bag from Turkey)

13 komentarzy:

  1. wydajesz sie byc bardzo sympatyczna. filmik jak na pierwszy raz calkiem okej. jestem na tak :) :***

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieeeeki!:D:** tutaj starałam się być poważna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. sympatycznie i miło :)
    Zapraszam do udziału w rozdaniu z novamoda u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ...ale masz ładny głos :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi sie jeansowa koszula, jakos tak nie wiem nawet dlaczego swojej nie mam. Znaczy mam ale taka duza a wolalabym dopasowana :)) Zapraszam takze do siebie, nicolemlotkowska.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. tak zgadzam się. ;D
      a na zdjęciu super koszula !
      zapraszam do mnie :*
      może zagłosujesz na mój blog ? ;>

      Usuń
  7. Twój głos kocham od zawsze zreszta moze pamietasz:) love moge Ci sluchac bez opamietania nagrywaj ja chce słuchać Twój los;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw, świetnie wyglądasz;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. niezle!
    cudny blog!!!!!!!!!!!!!
    moze obserwujemy???
    co ty na to :)
    daj znak!
    kisss

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx