20 stycznia 2012

My ombre :)




i jak?:P

19 komentarzy:

  1. Fajnie:) też mam, ale jutro idę do fryzjera i chyba całe włosy zrobię w kolorze końcówek;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, bardzo ładny efekt!
    Ja jedyne co robię z moimi włosami to podcinam i zmieniam upięcia ;)

    pozdrowienia!
    www.dmod.pl
    http://www.facebook.com/DemodeOlgaPokrywka

    OdpowiedzUsuń
  3. super;)
    delikatnie przechodzi w jaśniejszy odcień;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyszło, pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaa chce takie !!!!
    piękne !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaa super u fryzjera robiłaś????? zakochalam sie

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuje :D u fryzjera:)) zaplacilam grosze chyba najmniej w zyciu za cokolwiek :P 75 zl z podcieciem koncowek :) jak za samo farbowanie calych wlosow place ok 300 zl :>

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo fajnie wyszło ;) tez mam ombre :) a powiedz, czym pielegnujesz włosy, bo wygladają bardzo zdrowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. boskie, delikatne, ładny odcień! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje oczy są wyjątkowo hipnotajzyn :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie to wygląda;)
    zapraszam do mnie!;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda świetnie, mam nadzieję, że nie zniszczy Ci włosów tak jak mi, ja po 3 miesiącach po ombre musiałam sie pozbyć połowy włosów mimo, że też robiłam u fryzjera a nie tanim rozjaśniaczem z drogerii..ale to może kwestia rodzaju wlosow, jedni mają mocniejsze, moje to totalne słabiaki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajnie wyszło :) masz piękne włosy :) jeszcze jak byś pokazała jak takie ładne fale robisz to byłabym wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja tak tylko a propos ombre chciałam napisać, że 2 tyg temu zrobiłam sobie sama za 4,5! I wyszły super:)Także zaoszczędziłam na jakiś ciuch:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx