15 stycznia 2012

DZIEWCZYNA Z TATUAŻEM - moje odczucia.


Dzisiaj mam dla Was nietypowy post - recenzję filmu "Dziewczyna z tatuażem" z Danielem Craigiem w roli głównej ♥



Co piszą o filmie znane portale?
 
"Film zrealizowany na podstawie bestsellerowej książki. Mikael Blomkvist, znany dziennikarz oskarżony o zniesławienie, otrzymuje nietypowe zlecenie od właściciela koncernu przemysłowego, Henrika Vangera. Ma zbadać sprawę tajemniczego zaginięcia 16-letniej Harriet Vanger, które miało miejsce w latach 60-tych. Blomkvist nie wie, że każdy jego krok jest śledzony przez niezwykle inteligentną hakerkę, Lisbeth Salander, która wykonuje to na prośbę Vangera. Śledztwo z czasem zaczyna odkrywać krwawą i niebezpieczną historię rodziny Vanger." (źródło: filmweb.pl)
 
 
 
-Film momentami drastyczny, niesmaczny - sceny gwałtu, ale odczucia mijają z biegiem wydarzeń o czym się przekonacie;
- zaskakujący (chociaż ja osobiście od początku wiedziałam o Harriett, przeczucie);
-chce się go oglądać, 2 i pół godziny mijają niewiadomo kiedy;
- duży plus za grę Daniela i dziewczyny z tatuażem :)
- świetna alternatywa na spędzenie wolnego czasu tylko uprzedzam - jeśli chcecie się rozluźnić, posmiać - to idźcie na komedię, bo ten film ma mało zabawnych momentów, jeśli w ogóle takowe są
- brutalny, ale niestety prawdziwy... rzeczywistość ukazana w filmie oddaje prawdziwe życie..
 
Ciężko opisać ten film, go trzeba po prostu zobaczyć.

14 komentarzy:

  1. wydaje się być ciekwy, mój brat wczoraj na tym był i wrazenia pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa recenzja , ale niestety nie oglądałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na Candy
    www.mieszczanka.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. też się zastanawiam czy iść na ten film i chyba pójdę!


    JadoreCeStyle

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że piszesz też o innych rzeczach :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam zamiar go obejrzeć. Najpierw muszę tylko znaleźć jakoś 2,5 h... ;)
    zapraszam na mój blog - świeżo utworzony ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zastanowie sie nad obejrzeniem :D
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. ja widziałam tylko szwedzką wersję, ale na tę amerykańską też się wybiorę. ale ze stwierdzeniem "rzeczywistość ukazana w filmie oddaje prawdziwe życie" to się nie zgadzam. bo ok tak się czasem zdarza ale takie multum obrzydliwości i zbrodni chyba mało komu się przytrafia.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wątpię, że Craig jest dobrym aktorem, ale nie potrafię się do niego przekonać - chyba mi został uraz po jego Bondzie :p wobec czego średnio mi się chce iść do kina :p

    OdpowiedzUsuń
  10. poszłabym zobaczyć tan film, ale nie lubię Daniela Craig'a, jakoś przypomina mi Putina ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. To film na podstawie książki. Więc stwierdzenie, że film odzwierciedla prawdziwe życie jest troszkę przesadzone;> W prawdziwym życiu nie spotykamy się na codzień z taką dawką brutalności i obrzydliwości, z takim rodzajem przestępstw i morderstw na taką skalę, które na długie lata pozostają w ukryciu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx