26 stycznia 2012

Muzyka poruszająca serca&zmuszająca do tańca :) OLD HITS

Nie chcielibyście czasem cofnąć się w czasie? Żyć w tamtych czasach, ubierać się jak nasi rodzice,
słuchać takiej muzyki? Kiedyś, jak byłam mała bardzo chciałam żyć w czasach Ludwika XIV - piękne białe peruki, pieprzyki, suknie, kapelusze,gorsety. Nie myślałam o realiach wtedy panujących, a jedynie o pięknych strojach, ubieganiu się o damę serca, o "rycerzach" na koniach :) Kiedyś również wyśmiewałam się ze starej muzyki, z hitów moich rodziców. Teraz, z dnia na dzień zaczynam rozumieć dlaczego ta muzyka jest tak głęboko zakorzeniona w ich sercach. 



(źródło: www.fashionnow.pl)


Mistrz Phil <3








Ukochany Michael <3





Cudowna, "prze"najlepsza, ja słuchając tej piosenki mam do niej tysiące sceniariuszy jednakże jeden powraca cały czas, ale nie będę się rozpisywać :)


Sting





MICHAEL JACKSON - ale to już pewnie wiecie, że od zawsze go kocham i wielbię!


Piosenka i teledysk kojarzący mi się z dzieciństwem :) 





The way you make me feel, you really turn me ooooon... love it!!:)





Kolejne cudo!


A ta piosenka dosłownie wzrusza - chyba żadna mnie tak nie wzruszyła ;) I to dwie wersje - starsza i nowsza...







i nowa..







Ray Charles - tutaj już widzę moją babcię i dziadką tańczących w jakiejś knajpie :P :)








A czy Wy, słuchając takiej muzyki (o ile to Was dotyczy) wyobrażacie sobie Waszych rodziców,dziadków ? :)

4 komentarze:

  1. no wiesz.... to jest muzyka mojej młodości - oprócz Ray Charlesa, ale tych kawałków słuchałam w podstawówce - a nie jestem znowu taka stara - po 30-ce ... więc nie nie wyobrażam sobie moich rodziców ani dziadków - wyobrażam sobie.... siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, ale jamam 23 i mało kto ze znajomych słuchał/słucha takiej muzyki, raczej ich rodzice.. Nie twierdzę, że ta muzyka powstała jak moi rodzice byli dziećmi czy dziadkowie, ale MI OSOBIŚCIE się tak kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ha! ja też zawsze chciałam nosić perukę i te wielkie, balowe suknie <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx