30 stycznia 2012

BLUE DENIM + NR1 heels ;-)

Hey there on the other side! I hope you're smiling right now and if not - you're gonna smile now! ;-) I took these pics before my job, but I changed shoes of course - my works demands flats so you know what I mean. I really regret I couldn't take these pics outside, but I had no access to my photographer. ENJOY xxx

_________________________________________________________________________________

Hej, Ty po drugiej stronie monitora! Mam nadzieję, że masz w tym momencie uśmiech na twarzy :-) Jeśli nie - to że pojawia się on właśnie w tej chwili! Zdjęcia zrobiłam dla Was z rana przed pracą - oczywiście buty zmieniłam na płaskie jazzówki, bo kto widział takie buty w pracy gdzie obowiązuje dany strój?:-) Żałuję, że nie są one robione na zewnątrz gdy aura jest tak sprzyjająca (nie mam na myśli temperatury:P), a zdjęcia wychodzą przecudownie, ale nie mam ostatnio dostępu do 'fotografa', którym jest brat mojego chłopaka :) Chyba ma mnie powoli dość.. :D ENJOY !














platformy - deezee (heels)
spodnie - americanos (jeans)
jeansowa koszula & kopertówka - stradivarius (jeans shirt&clutch)
kolczyki - f&f (kolczyki)
pierścionek - h&m (ring)


Takie buty powinny znaleźć się w szafie każdej kobiety. Jeśli platforma jest dla Was zbyt odważna można kupić takie bez, ale jedno jest niezmienne - buty w odcieniu nude pasują praktycznie do wszystkiego i są ponadczasowe zupełnie jak kolor czarny. Dobrze leżące jeansy to skarb w dzisiejszych czasach kiepskiej jakości - polecam polować na wyprzedażach tak jak ja to zrobiłam :-)
Przygotowałam także osobny wpis z makijażem i zbliżeniami także bądźcie czujne/i :D
Miłego wieczora!!


24 komentarze:

  1. Buty są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są po prostu nieziemskie! ;O

    OdpowiedzUsuń
  3. uwiebiam nude buty:D
    a te z deezee sa nieziemskie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz rewelacyjnie! Buty są genialne!!
    Uwielbiam takie i masz rację nude jest kolorem uniwersalnym!

    OdpowiedzUsuń
  5. buty są świetne! :) bardzo mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze by było gdyby wszystkie dziewczyny zrozumiały że szpilki nie gryzą a adidasy służą do uprawiania sportu a nie na wszystkie okazje:)

    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie polaczenie jeansu z jeansem :) A buty cudne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz świetnie:) szpilki fantastyczne <3 urzekły mnie paznokcie:)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś brzydka

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne są te buty i kopertówka :)

    http://ewelina-s-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam zapraszam na moje aukcje :)
    Przepraszam za spam!
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=14484598

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne buty! Ślicznie wyglądasz ; ))

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty są idealne ! Bardzo lubię połączenie jeansu z jeansem :) Świetnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  14. buty absolutnie rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. hej.
    świetny lakier(?) do paznokci. możesz zdradzić nazwę?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx