8 stycznia 2012

New in.+ INFORMACJE O PROMOCJACH I WYPRZEDAŻACH!;-)

Genialni!




Zaczniemy od nowości:



1. ♥ ♥ Wymarzona lustrzanka :) Długo się zastanawiałam, aż w końcu kupiłam. :)



(źródło: www.fotopolis.pl )


2. ♥  Cena początkowa: 199 zł, cena promocyjna: 89 zł :-)

Zestaw składa się z cieni, błyszczyków, 3 x róż, bronzer, 5 eyelinerów, małe pędzelki, mini mascara i 2 kredki do oczu.





3. Kopertówka&portfel - Stradivarius. 59 i 29 zł ! ;o





4. Platformy 95 zł ;o A kolor niebiański ;-)


INFORMACJE O WYPRZEDAŻACH:


- Stradivarius teraz zrobił jeszcze większe przeceny nawet na rzeczy z nowej kolekcji tj spodnie :) Najlepiej zaopatrywać się w większych miastach, bo teraz mam porównanie. To co jest w Zielonej Górze, a Poznaniu to niebo a ziemia ;> Legginsy 29 zł(ale ta promocja jest już od 29 albo 30 grudnia, więc znaleźć coś będzie ciężko:D), buty(szpilki,obcasy, kozaki,płaskie,jazzówki) z bardzo niską ceną, również rozchodzą się jak ciepłe bułeczki. Piękne botki: czarne z tyłem węża za 170 zł :)


- Zara - też ogromne przeceny, ale mnóstwo hien :D Potrafią sprzątnąć z przed nosa :> Piękne botki cieliste, czarne czy wężowe teraz kosztują 179 zł, mnóstwo peep-toe's za 99 zł. Złote czy wężowe spodnie za 99 zł.

- Sephora- oczywiście słyhnne paletki ze 199 zł na 89 zł. Dostępne dwa warianty: mój (jak wyżej) i podłużny bez lusterka, perfumy i zestawy "za grosze" tj. Zestaw 50ml Lacoste Touch of Pink + mini żel pod prysznic i balsam 165 zł. Cena regularna samego perfumu to ok 250 zł w zależności od tego gdzie kupujemy. Mnóstwo hugo bossów na przecenie i guerlain ;> Pudry prasowane, cienie YSl, podkłady (w tym mój Givenchy Photo Perfection za 129 zł - ja kupiłam za 199 :<), kredki do oczu - naprawdę teraz warto się tam przejść!

Oczywiście wszystkie inne sklepy też mają przeceny tj. Venezia, gdzie kozaki skórzane czy oficerki kupimy teraz za 50% ceny albo 70% ceny. :)


Wiadomo mało zarabiamy mamy kryzys dlatego najlepiej kupować mało, ale solidnie i na przecenach. :)


Pisać dla Was czasami o przecenach? Moje drugie imię to Przecena :P Zawsze jak wchodzę do sklepu to pojawia się napis %% lub SALE. Nawet jak aparat kupowałam to w dzień, w który się wybrałam weszła przecena o 300 zł :))


17 komentarzy:

  1. też mam 500D ;]]]] milego uzytkowania;]]]] mi sie bardzo milo użytkuje;]

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście platformy mają prześliczny kolor :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. lustrzanka to moje marzenie, mam nadzieję spełnić je w tym roku:) Ciekawa jestem Twoich zdjęć robionych tym cudnym sprzętem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No więc tak:
    1. Uwielbiam tą piosenkę a cover jest genialny :)
    2. Świetny wybór lustrzanki, moja siostra taką samą niebawem kupuje :P
    3. Łupów zazdroszczę, a najbardziej tej paletki!! ahh :)
    4. Chętnie poczytam o przecenach bo zawsze wyszukuje na forach kiedy się zaczynają, czy są jakieś interesujące, co gdzie najlepiej kupić :)
    Pozdrawiam gorąco!! :)

    Weronika
    http://mamnaimieweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety, prawda jest taka, że najlepiej na wyprzedażach kupować 1-3 dni po świętach, wtedy jest prawie wszystko, potem to już przebrane niesamowicie!

    portfel mam identyczny, a aparat. ja jednak wybralam nikonad90 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piosenka to moj numer jeden na liscie od jakiegos czasu , zazdroszcze torebki ja juz nie moge jej dostac!
    www.trashy-or-classy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mam taką samą lustrzankę i kocham ją :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też muszę wybrać sie na wyprzedaze... KONIECZNIE :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. ajć taka paleta do makijażu !! :D musze ją nabyć. do kiedy trwa promocja?

    OdpowiedzUsuń
  10. Też już od jakiegos tygodnia krążę po wyprzedażach, jutro też się wybieram;) Buty kupiłas piękne<3

    OdpowiedzUsuń
  11. hej kochana!:* własnie został jeden dzień konkursu na kosmetyki do pielęgnacji włosów! wpadaj zostawić maila! Mocno całuje :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Paletka!Eh a u mnie brak funduszy:(((

    OdpowiedzUsuń
  13. TTakże trzeba czekac do nastepnej:)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx