25 stycznia 2012

Give me a sign - ZESTAW

Tonight, spontaneous one before going to work with well-known shoes and sweater from Zara. Hope U like it xxx


________________________________________________________________________________


Dzisiejszy zestaw był spontanem przed wyjściem do pracy. Spodnie - idealnie leżące,co jest niespotykane!, zakupiłam w americanosie na przecenie, buty dobrze już znacie ze stylowychbutków, sweter Zara. Mam nadzieję, że się podoba!:*










BUTY - STYLOWEBUTY.PL (SHOES)
SWETER - ZARA (SWEATER)
JEANSY - AMERICANOS (JEANS)
PIERŚCIONEK - GLITTER (RING)

21 komentarzy:

  1. świetny zestaw :)
    te czerwone buty są boooskie, wygodne??

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. extra zestaw :))
    super te buciki, wygodne??

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Te buty wydaje mi się,że nie pasują do twoich outfitów -_-

    OdpowiedzUsuń
  4. A lakier Stargazer? :D
    Buty mi się tylko nie podobają :(( Poza tym jak to dobrze, że zima taka łaskawa w tym roku...

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny pierścionek!

    OdpowiedzUsuń
  6. sweter jest super :)

    zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki codziennie, ale bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny sweterek, a spodnie rzeczywiście idealnie dopasowane! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. w tych wlosach wygladasz super piekny pierscionek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale mi się podoba :)) włosy kocham, ale to już wiesz :* buty, sweter, kolor paznokci <3 wszystko! :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx