6 stycznia 2012

Pierwszy filmik - zapraszam ;-)

Wybaczcie jakość, ale dopiero co poznaję możliwości mojego aparatu.... ponoć w HD nagrywa :P Po filmiku tego nie widać :P Jest to drugie podejśie, bo w pierwszym dziwna muzyka w tle leciała no i trochę bałaganu przez to narobiłam z ułożeniem butków ;-))

Cóż, jak chcecie usłyszeć mój zapraszam do oglądania! Powiedzcie mi przy okazji - namęczyłam się żeby znaleźć jakiś progrsm do konwertowania plików za darmo i stanęło na Any Video Converter, ale on tylko do 3 minut konwertuje..Znacie jakiś inny za darmo? I jakiś program do obróbki, który mi już avi, mp4 zaakceptuje? Bo ściągnęłam kilka i nadal jakieś błędy... 



2 PODEJŚCIE ;-) 






I małe info o konkursie DAGNEZ 


Na dobry początek dnia i dłuuugiego weekendu mamy dla Was
KONKURS :)http://www.facebook.com/DAGNEZsuknie?sk=app_261998313844694
Łowcy trendów poszukiwani!
Pokażcie nam zdjęcia swoich wymarzonych sukni lub wieczorowych
stylizacji.Spośród trzech najlepiej ocenionych przez Was zdjęć jury
wybierze zwycięzcę, który otrzyma sukienkę Eleonora - idealną na
 studniówkę, bal karnawałowy lub inną okazję 


Uwaga! Konkurs
trwa tylko tydzień (od 5 .1. 2012 - 13.1.2012)




14 komentarzy:

  1. troszkę Ci aparat nie złapał ostrości ale można się dopatrzeć :) wszystkie pary są przepiękne i każdej z osobna Ci zazdroszczę, szkoda tylko tych sandałków : <

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie widać, ale fajny głos. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na lepszą jakość ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny głos ! i świetne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski głos na pierwszym filmiku..
    jak z TV..
    myślę ze powinnaś robić więcej filmików.. zdecydowanie lepiej wypada niż gdy piszesz..
    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Kazda para swietna, zazdroszcze :)) Zapraszam takze do siebie, nicolemlotkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Filmiki są super :)

    Zapraszam:
    http://pieces-of-me-justyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zdziwiło mnie z tą reklamacją w aldo - parokrotnie reklamowałam buty i ani mi nie odmówiono, ani mnie nawet wcześniej nie poinformowano, że tylko pół roku od zakupu przysługuje mi prawo reklamacji. kompletnie bez sensu. ale część butów baaardzo chętnie bym Ci zwinęła, wiesz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wiesz, że ja kocham Twój głos ;] możesz mi gadać po chińsku i będę Cię słuchać z uwielbieniem;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Drugi filmik lepszej jakości, może dlatego że światło pada zza Ciebie, a tak powinno być ;)
    Śliczne są te buty...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx