12 stycznia 2012

Gold Sweater&Leather Pants

Today I present U an outfit that I didn't want to present, but..all for You :) 2nite or 2moro a short movie with my little person :)) 


___________________________________________________________________________________


Dzisiejszy zestaw jest zestawem, którego nie miałam publikować, jednak po chwili namysłu stwierdziłam, że go Wam pokażę. Zdjęcia robiłam jeszcze przed Świętami! Buziaki:* A wieczorem lub jutro krótki filmik ;-)




pierścionek - edibazzar.pl (ring)
spodnie - new yorker (pants)
sweter - Zara (sweater)
buty - promod (shoes)
torba - allegro (bag)




I ? :)

23 komentarze:

  1. wyglądasz ślicznie, a sweterek jest idealny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu miałaś nie publikować? super zestaw sweterek jest swietny :) pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie wygladasz! Sweterek i buty przesliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. o mój Boże, aleś Ty jesteś cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny sweterek ostatnio zaczynają mi się takie tkaniny podobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie, sweterek jest extra - sama zastanawiałam się nad jego zakupem. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem dlaczego miałabyś go przetrzymywać w klatce komputera? bo zdjęcia udane ;)


    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie się czyta Twojego bloga, ja dopiero zaczynam, pozdrawiam i zapraszam do mnie
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju jeju, dziękuję za tyle miłych słów, których się nie spodziewałam:D:***

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się podoba sweterek! jest cudowny.
    Zapraszam na giveaway do mnie, jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tym zestawem idealnie wpasowałaś się w mój gust!:) Na prawdę świetnie!:)

    Zapraszam do mnie na bloga na konkurs!:)
    Do wygrania karta podarunkowa do Zary!:)

    http://wwwczekofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie jak zawsze :) możesz napisać jaki to kolor farby, której używasz??? z góry dziękuję, pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny set!Jak najbardziej w moim stylu!:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. no i dobrze że pokazałaś ten set bo jest super! i piękne włosy :)
    Pozdrawiam :)
    http://mamnaimieweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx