2 stycznia 2012

Wybrane stylizacje z 2011 roku. 2011 OUTFITS

Hello there! I'm here with you for 7 months and a lot of things have changed. I'm no longer afraid of trying new things, I decided to listen to my 'hidden voice'. This year was horrible for me, for my thoughts, I hope this one will be better for me. That each "disease" will go away and I'll stay calm. :) Happy New Year once again. I prepared a little sum up of my outfits in 2011. Enjoy! xoxoxo



__________________________________________________________________________________


Kochani! Jestem z Wami od czerwca, czyli minęło już 7 miesięcy. Moje poszukiwania stylu nadal trwają, nadal nie do końca potrafię się określić, ale wiem jedno - nie można bać się eksperymentować i próbować. Ograniczać zasadamy wyznaczanymi przez ekspertów i tych "NIE"ekspertów. Trzeba czuć siebie i słuchać się swojego wewnętrznego głosu :) Wiele się zmieniło - mojej psychice oberwało się jak nigdy, miejmy nadzieję, że w roku 2012 moje wszystkie zmartwienia i choroby odpuszczą i dadzą mi spokój. 

Dziękuję, że jesteście, że komentujecie - pozytywnie i negatywnie - to daje siłę i motywację! Na pewno nagram dla Was filmik, ale kiedy to jeszcze nie wiem .. Dla niektórych mój głos będzie zdziwieniem, dla innych nie - ja sobie zawsze wyobrażam głosy ludzi ze zdjęć, a później wielkie zaskoczenie..! ;-) 


Tymczasem zostawiam Was z kilkoma kolażami... Enjoy!:**




















15 komentarzy:

  1. Widać zmiany twojego stylu :*
    Ślicznie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia lepiej dodawać podwójnie lub pojedynczo..zbyt duży chaos w tym poście i nie mogę się połapać :P ostatnia stylizacja bardzo na tak !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne stylizację, z biegiem czasu fajnie jest spojrzeć na nie i jak się zmienia nasze spostrzeżenie na mode :)

    Ps. brązowe szpilki i czerwone lity są moimi faworytami! :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. a lot of nice outfits, but goddamn your shoes..all so amazing!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny stylizacje szczegolnie podobaja mi się ze skórzanymi spodniami oby bylo ich wiecej.

    OdpowiedzUsuń
  6. na prawdę moim zdaniem ciągle ewoluujesz i zestawy są coraz lepsze i ciekawsze :) :* a właśnie zmieniłam troszkę na blogu, cieszę się, że się podoba :)) :*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. ale u Ciebie też widzę zmianę nagłówka ? :) super! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, dziewczyno, daj sobie spokój z "tworzeniem stylizacji" bo, niestety, muszę Ci to powiedzieć, to jest BEZNADZIEJNE no i nie pokazuj ud, bo nie są piekne ani nawet ładne, sorry.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję, Ciebie równiez pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolaż podsumowujący :) Oby ten 2012 był jeszcze lepszy :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Witać jak z biegiem czasu Twój styl się zmienia, na lepsze oczywiście! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Twoje czerwone lity!

    pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://ewelina-s-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Koncowe zdjecie jest posumowaniem i zarazem kwintesencją ! super.
    www.trashy-or-classy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne kolaże! na wszystkich zdjęciach wyglądasz fantastycznie!:) i zdecydowanie wolę cię w ciemnych włosach:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx