15 stycznia 2012

Prosto,Zakupowo ;-)

Normal&comfortable outfit for a shopping. I wanna tell you that I haven't been eating sweets from 15 days (I noticed some changes:D), I do not eat after 19 o clock and I practise a lot (for instance A6W :-)) Ok, It's time for me to shut up, enjoy xxxx


_________________________________________________________________________________ 


Dzisiaj zwyczajnie, na zakupy ;) Jako że nic więcej do dodania nie mam to może się pochwalę: od 1 stycznia nie jem słodyczy, nie jem po 19 i jestem po 4 dniu aerobicznej szóstki weidera (którą niegdyś robiłam i bardzo mi pomogła na brzuszek). Chciałabym znowu wrócić do sylwetki z przed 2 lat.. (wybaczcie zdjęcia, ale nie miał mi kto zrobić:<)



W sumie to brzuch mi urósł, bo ten to zawsze pierwszy rośnie drań ;/

No ale, przejdźmy do zestawu :)






naszyjnik - edibazzar.pl (necklace)
spodnie- stradivarius (pants)
jazzówki - chińczyk (jazzy boots from china shop)
torba - z Turcji (bag from Turkey)
marynarka - mosquito-sklep.pl (blazer)

7 komentarzy:

  1. ślicznie :) lubię tą marynarkę :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny zestaw, podoba mi się! ;)) co do diety, to życie i ten brzuch są tak okrutne, że my- kobiety (poza wyjątkiem tych szczęściar, którym matka natura nie pozwala tyć) nigdy nie będziemy mogły jeść tego wszystkiego co byśmy chciały... ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie mają cudowny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe zestawienie. :) masz genialne włosy. pozdrowionka
    buzi buzi

    OdpowiedzUsuń
  5. torba ma ode mnie wielki plus ;)


    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również tak jak ty nie jem słodyczy od 1 stycznia, o 6 Weidera tez myślałam (na razie myślałam:p), jem 5 posików i wiesz co 2kg w dól jest na razie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx