5 stycznia 2012

Czy moda na sztuczne futerka już minęła?

Wiele z Nas w artykułach na różnych portalach czy na blogach w komentarzach wygłasza opinie i sądy.


"Nie nosi się torebki pod kolor butów. To passe"


"Jak można łączyć 2 rózne odcienie zieleni?Nie pasują, nie podoba mi się"


"To już  niemodne, nie radziłabym Ci tego nosić"


Padają też komentarze typu:

"Ale wpadka. Ta torba to podróbka Zary!" 

Przykłady komentarzy zebrałam z kilku stron i wiecie co? Ręce można załamać. Moda jest od tego żeby się nią bawić i fakt, że kiedyś jakiś ZNAWCA powiedział, że nie nosimy już butów pod kolor torebki i na odwrót nie oznacza, że musimy to robić. Patrzcie na przykład Tamary z macademiangirl - dziewczyna łączy barwy niedozwolone w jednym zestawie, a jej zestawy zachwycają mnóstwo ludzi! Można? MOŻNA.


Z tą torbą to dzisiejszy komentarz z zeberki stylizacji przepięknej "Agnesski" (pozdrawiam!), której stylizacja jest kwintesencją kobiecości i piękna. Czy Zara jako pierwsza wypuściła tę torbę? Nie sądzę. Jest to "podróbka" torby z jeszcze wyższej półki, więc takie komentarze wydają się być nie na miejscu.


Przechodząc do sedna. Zestaw na co dzień ;)





spodnio-legginsy(:D)- tbsport (leggins)



torba- chińczyk (bag)


buty-stradivarius(shoes)


kamizelka-Mohito  (faux fur vest)


bluzka - Reporter (blouse)

17 komentarzy:

  1. Świetna ta kamizelka, właśnie robię z podobną zestaw :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Wkurza mnie traktowanie Zary, Asosa czy tego typu sieciówek jako guru modowego.. Przecież to tylko powielanie trendów, tak samo robią inne sieciówki. A że akurat Zara najbardziej się tym wsławiła?

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz świetnie :) a takie opinie mnie śmieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne buty!
    oj taaaam, nie ma co brać pod uwagę takich komentarze bo to zwykła ignorancja osoby komentującej. i ograniczenie, aspirujące do snobizmu, które z właściwym snobizmem nie ma nic wspólnego.

    a co do tematu... TAK! prawdziwe też, ja nie jestem pro-animal, i już.

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja bardzo przyjemna:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przemyslany wpis- bardzo mi się podoba. Świetne to futerko.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie Ci w futerkowych akcentach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. trafiłam tutaj z zeberki :) słuchaj ! nie ma co się przejmować takimi złośliwymi uwagami, łatwo kogoś krytykować jak się jest zakompleksionym i siedzi się po drugiej stronie "klawiatury" - ja na zeberce zobaczyłam piękną dziewczynę a ładnych ubraniach (jedynie buty mi się nie podobały :) ) . mam inny gust niż ty ale potrafię docenić fajne zestawienia i Twoją urodę . nie przejmuj się opiniami zawistnych :) gosia.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zestawienie! obserwuję i zapraszam do siebie:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. strasznie bije kiczem w tym zestawieniu :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Podróba zary... ale sieciówki też skądś biorą pomysły na swoje kolekcje....

    OdpowiedzUsuń
  12. rozwalił mnie tekst "podróbka Zary" :) tak jakby Zara kiedykolwiek wypuściła coś, co nie było kopią projektu z wybiegu...:))

    pełno jest domorosłych znawców, znamienne jest to, że dziewczyny które w tak autorytarny sposób rzucają sloganami "się tak nie robi" w codziennym życiu sa ubrane normalnie. bez polotu. zachowawczo. do bólu zwyczajnie. tak jakby bały się wyglądać inaczej niż szara masa i próbowały zniszczyc każdego, kto nie przejmuje się takimi rzeczami...

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko ok, ale gdzie rękawiczki?? ja je uwielbiam, byle były oryginalne i świetnej jakości. Polecam Ci stronę www.girlsloveshopping.pl to moja ulubiona! :)

    Fashion Me

    OdpowiedzUsuń
  14. czy mialas zrobione brwi makijazem permanentnym ?
    bo wygladaj tu bardzo ladnie...
    jezeli tak to gdzie robilas ?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx